Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Region na Danima komunikacija: Otvoreno o kreativnosti i biznisu

    Kako kreativnost može da funkcioniše bez oklevanja u poslovnom svetu? Kako se istaći, a da pritom ostanete verni sebi – u Hrvatskoj, ali i u regionu? Ovo su samo neka od pitanja na koja će odgovoriti stručnjaci iz regiona koji se okupljaju na Danima komunikacija u Rovinju.

    Dani komunikacije uskoro otvaraju svoja festivalska vrata kreativcima, digitalnim ljudima, komunikatorima, dizajnerima i svim ljubiteljima kreativnosti i tržišnih komunikacija, koji će u svom desetom izdanju od 11. do 14. aprila u rovinjskom hotelu Lone okupiti nekoliko hiljada učesnika. Objavljen je zvanični raspored festivala; Ponovo, učesnici mogu da učestvuju u čitavom nizu zanimljivih diskusija o temama od velikog značaja za industriju, kao i za društvo u celini, a među njima u nastavku izdvajamo sledeća dva kreativna segmenta.

    POSAO IDEJA

    Reči kao što su kreativnost, ideja ili dizajn povezuje jedna stvar – inovativna i sveža perspektiva. S druge strane, reči poput biznisa ili korporacije često označavaju svet kojim vladaju novac i moć. Ali postoji li mogućnost da se ova dva sveta ujedine? Kreativnost je danas prepoznata kao izvor inspiracije u poslovnom svetu, ali i pored ove veze, postavlja se pitanje zašto kreativnost i biznis još uvek nisu na istoj strani. Panel Business of Ideas okuplja velike vizionare naše oblasti; domaćin razgovora je Nikola Žinić (suosnivač i glavni kreativni direktor, Bruketa&Žinić&Grei; član HURA-e i IAB Hrvatska), kojem će se pridružiti Dušan Drakalski (izvršni kreativni direktor), Maro Pitarević (kreativni direktor, Real grupa; član HURA i IAB Hrvatska), Janez Rakušček (izvršni kreativni direktor, Luna\TBVA Ljubljana), Lazar Sakan (izvršni direktor, Nev Moment Nev Ideas Compani) i Zvezdana Žujo (direktor, Communis).

    UPOZNAJTE SVOJE KOMŠIJE

    Na Danima komunikacija u Rovinju okupljaju se stručnjaci iz susjednih zemalja kako bi sa učesnicima podijelili stanje komunikacijske industrije na određenom tržištu: desetominutni pregled stanja u Bosni i Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji i Srbiji će jednom ponovo potvrđuju posebnost i posebnost svakog od njih. Segment Upoznaj svoje komšije će se fokusirati na tržišne podatke, najnovije marketinške trendove i njihov uticaj na industriju. Ejub Kučuk (predsjednik/CEO, MITA Group) će predstaviti Bosnu i Hercegovinu; iz Hrvatske dolazi Ivan Brozović (direktor regionalnog digitalnog poslovanja, IPG Mediabrands SEE; član HURA-e i IAB Hrvatska); Vladimir Mitrović (kreativni direktor, Ovation BBDO) govoriće o kreativnosti u Srbiji; i ovom prilikom će slovenačko tržište predstavljati Valerija Prevolšek (direktorka Pristop Media; član uprave Slovenska oglašivačka zbornica – SOZ) i zajedno pokazati da kreativnost ima i ne treba da ima granice.

    BALKANI: PROGLAŠENJE NAJBOLJE KREATIVNOSTI U REGIONU

    Predstavnici agencija i oglašivača iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske, Severne Makedonije, Srbije i Slovenije proslaviće svoje uspehe na prestižnoj dodeli nagrada BalCannes, regionalnog takmičenja kreativnosti, u četvrtak, 11. aprila od 21 čas. Voditelji dodele Lela Laković i Galeb Nikačević Hasci-Jare otkriće koji su kreativni projekti širom regiona zaslužili naklonost stručnog regionalnog žirija – a publika će ih nagraditi gromoglasnim aplauzom.

    STRUČNJACI IZ CELOG SVETA

    Podsetimo, iz sjajnog domaćeg programa najavljena je serija predavača glavne sale izuzetne postave tipično-netipičnih Dana komunikacija – svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem. Dan Arieli će se pridružiti učesnicima u Rovinju; kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad Eugene Cheong povered bi ENNA; futurista i svetski poznati stručnjak koji koristi nauku da dekonstruiše stres i motivaciju, Šivi Džervis; vodeći komunikator Google-ove AI Lab Deepmind, SpaceKs i Facebook Dek Hunter-Torricke povered bi Google; prva žena advokat specijalizovana za regulaciju video igara i autorska prava koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverz Mikaela Mantenja; svjetski poznati neuroznanstvenik i vođa nove generacije marketinških lidera Moran Cerf povered bi Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji je shvatio koliko istinski uticajni društveni mediji mogu biti Alek Partridge povered bi Konzum; najveći šaljivdžija današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Batler; svetski poznati brend strateg koji stvara jedinstvena iskustva za brendove, vodeći ih ka njihovim poslovnim ciljevima Brajan Kolins; proslavljeni umetnik naslovnica Time, dizajner, ilustrator, muralist i autor Timothi Goodman; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji transformiše kompanije, menadžere i lidere u komunikacijske majstore Marnika Vandebruka; marketinški stručnjak specijalizovan za rast brendova i autor bestselera Zakoni pripovedanja brendova Džesika Đoglio – i niz drugih velikih svetskih imena u industriji koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidno znanje i vrhunske uvide.
    Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na vvv.danikomunikacija.com.

    Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. Prijavite se na naš newsletter.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Dani Komunikacija

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE