Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Atlantic grupa, promene na tržištu kafe

    Raste većina poslovnih segmenata Atlantik Grupe

    Atlantik (Atlantic) Grupa je u prvom polugodištu ove godine ostvarila ukupni prihod od prodaje u iznosu od 332 miliona evra, što je u odnosu na isti period prethodne godine rast od 4,1 odsto, ukoliko se isključi uticaj prodate uslužne proizvodnje sportske prehrane usled prodaje proizvodnih pogona belgijskom Aminolabsu.

    Kako je saopšteno iz kompanije, dobit pre kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi 39,5 miliona evra i veća je za 5,3 odsto, dok je neto dobit nakon manjinskih interesa porasla 8,8 odsto na 22,3 miliona evra.

    Potpredsednik Atlantik Grupe za finansije Zoran Stanković rekao je da rast prihoda i dalje prati rast profitabilnosti, a da kompanija nastavlja i s daljim smanjenjem zaduženosti.

    „Iza nas je balansirano polugodište u kojem beležimo rast na svim značajnim tržištima i većini poslovnih područja“, kazao je Stanković.

    Od događaja koji su obeležili polugodište, iz kompanije izdvajaju uspešno okončanje procesa izglasavanja nagodbe poverilaca Agrokor Grupe.

    Polugodište će obeležiti i nedavno potpisani ugovor o kupoprodaji društva Neva kojim taj najveći proizvođač kozmetike u Hrvatskoj prelazi u vlasništvo kompanije Magdis, poznate po renomiranoj robnoj marki Biobaza, kao i farmaceutskih i medicinskih sirovina.

    Atlantik je na ovaj način nastavio da sprovodi svoj strateški program dezinvestiranja „non-core“ malih poslovnih operacija, započet lani prodajom proizvodnih pogona sportske i aktivne prehrane belgijskom Aminolabsu.

    Polugodište je obeležila i konsolidacija distributivnog poslovanja. Ugovorena je saradnja sa novim principalima – Red Bullom u Srbiji i Mars grupom u Hrvatskoj, što je omogućilo stabilan rast distribucije na tim tržištima.

    Osim toga, u internoj organizaciji celokupno distributivno poslovanje reorganizovano je u jedinstveno područje. Među brojnim inicijativama iz razvoja sopstvenog asortimana posebno se ističu rezultati nove proizvodnje Argete u SAD-u, dvocifreni rast instant turske kafe Black’n’Easy i redizajnirane Cockte sa odličnim rezultatima postignutim u HoReCa kanalu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE