Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    CEO Q agency, Filip Ljubić

    Q agency 2022. godine uvećao prihod za gotovo 50 odsto

    IT kompanija u 2023. planira nastavak snažnog rasta prihoda

    IT kompanija, Q agency, u proteklih šest godina ostvarila je porast prihoda od čak 840 odsto, od čega u 2022. godini 44 odsto više nego u 2021, što je iznos od skoro 19 miliona evra. Paralelno sa finansijskim uspesima, rastao je i broj zaposlenih, i to sa 60 pre pet godina, na više od 350.

    „Naše poslovanje u poslednjih pet godina rapidno raste. Paralelno sa finansijskim uspesima, a uprkos globalnoj krizi, prošle godine otvorili smo i svoje predstavništvo, a potom i kancelariju u Srbiji. Međutim, nećemo se ovde zaustaviti. U 2023. godini fokusiraćemo se na interne procese i efikasnost, kao i dalje širenje našeg portfolija klijenata i tržišta, posebno na Bliskom istoku. Rast će uvek biti prisutan u planovima koje imamo jer je deo našeg DNK”, izjavio je CEO Q-a, Filip Ljubić, na godišnjem susretu novinara u Zagrebu, gradu gde se nalazi sedište ove kompanije.

    Q agency za svoje klijente razvija aplikacije, web platforme i portale, a CFO ove kompanije, Goran Kovačević, izdvaja par veoma interesantnih projekata.

    „Zanimljiv primer našeg rada je razvoj mobilne i web aplikacije za pomoć polaznicima nemačkih autoškola u savladavanju teorijskog ispita u saradnji s nemačkim startup-om Streamways. Tu je i softversko rešenje koje pomaže da donirani bubreg lakše i brže pronađe odgovarajućeg primaoca. Odnosno, unapred utvrđuje hoće li će primaocu odgovarati organ pre nego što se obavi transplantacija. Reč je o aplikaciji koja je nastala u saradnji s engleskom kompanijom Accunea”, rekao je Kovačević.

    CFO Q agency, Goran Kovačević

    CFO Q agency, Goran Kovačević

    Prema rečima šefa People & Culture Team-a, Sare Šitum, Q agency svojim zaposlenima nudi veoma povoljne uslove za rad, pre svega zato što su oni najveća snaga ove kompanije.

    „Naša agencija poznata je po velikom broju benefita koje nudi svojim zaposlenima. Zato kontinuirano ulažemo u njihov razvoj kompetencija i u kreiranje poslovne kulture. Godina koja je pred nama neće biti izuzetak. Pripremili smo niz novih benefita koje će dodatno motivisati članove našeg tima. Među njima je dodatni budžet za kupovinu nove opreme za rad, finansijske naknade za plaćanje kirije i druge troškove zaposlenih”, izjavila je Šitum.

    Treba podsetiti i da u Q-u, u prvom mesecu nakon povratka sa porodiljskog, radno vreme novih mama traje četiri sata i za to dobijaju celu platu; da se svakom zaposlenom uplaćuju sredstva za privatni penzioni fond; interesantan je i mental health day – slobodan dan koji zaposleni može iskoristiti ukoliko oseća potrebu za tim; tu su i besplatni časovi engleskog jezika, interne radionice i predavanja, trening o liderstvu namenjen novim menadžerima, i još mnogo toga.

    Prema rečima višeg menadžmenta Q-a, ova kompanija je postigla uspeh uprkos pandemiji jer je zaposlila nove ljude u prodaji i komunikacijama, dok je svoje poslovanje fokusirala na industrije koje nisu zahvaćene krizom, kao što su medicina i farmacija. Kako kažu, zadovoljni članovi tima i klijenti veoma su značajni jer omogućavaju lakše prevazilaženje izazova. Oni su i pokazatelj uspeha ove IT kompanije.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Ines Grahovac

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE