Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Šakira i Pike

    Loš publicitet ne postoji: Kako su Casio i Renault ISKORISTILI Šakiru i Pikea?

    Kolumbijska pop zvezda Šakira izazvala je reakciju brendova Casio i Renault nakon što ih je spomenula u negativnom kontekstu u svojoj novoj pesmi, koju je izvela na „BZRP Music Sessions #53“, što im je donelo publicitet.

    Pop zvezda je raskinula sa svojim partnerom, fudbalerom Žerardom Pikeom, u oktobru 2022. nakon što ju je prevario sa Klarom Čia Marti. Pevačicina najnovija pesma, navodno inspirisana njihovom turbulentnom vezom, sadrži oštro aludiranje na njegovo neverstvo i neka neugodna poređenja sa njegovom ljubavnicom.

    Muzički video je izašao u sredu i već ima oboren YouTube rekord kao „najgledanija latino pesma“ u istoriji platforme. U roku od 24 sata, pesma je prikupila neverovatnih 63 miliona pregleda.

    Casio i Renault iskoristili publicitet

    Dva brenda koja su nesvesno dobila publicitet zbog pesme su kompanija Casio i Renault Twingo. Oni su u Šakirinoj pesmi upoređeni sa svojim „skupocenijim“ konkurentima Roleksom i Ferarijem.

    Tekst pesme „zamenio si Ferrari za Twingo, zamenio si Rolex za Casio“ je očigledno upućivanje na Pikea koji je zamenio Šakiru onim što ona misli da je njena lošija verzija.

    U svetu brendova, međutim, ne postoji loš publicitet. Obe kompanije su ovo iskoristile i odgovorile na pesmu na uglađen način.

    Renault se na Tviteru osvrnuo na deo teksta gde Šakira peva: „Vučica poput mene nije za momke poput tebe.“

    „Za momke i devojke poput tebe. Pojačajte jačinu zvuka!“, piše u tvitu francuskog prizvođača automobila.

    Casio je čak otišao korak dalje tako što je podelio objavu na Instagramu za svoj vodootporni sat sa natpisom na španskom: „Nos encanta que esto nos salpique„, što u prevodu na srpski znači „volimo da nas ovo poprska“. Deo španske reči „salpique“ navodno se odnosi na prezime fudbalske zvezde Pike.

    Pre toga je Casio jasno stavio do znanja da je na strani Pikea jednom zanimljivom fotografijom, na kojoj je sat i na njemu tužan smajli. Ispod stoji natpis na engelskom jeziku „We are Piqued“, što u prevodu znači da je uvređen. Ovo je izazvalo buru na mrežama.

    „Ti si Pike, ali ovo nije primer za svet. Ja sam Šakira tim. I ja sam pravi potrošač vaših proizvoda, a ne Pike. Znamo brend, ali danas ne mogu da verujem da će Pike biti vaš imidž“, jedan je od komentara ispod slike.

    „Umukni Casio… tvoji proizvodi nisu više od 100 evra… Rolex može biti 50.000 evra, tako da nema potrebe da se osećaš povređeno, to je realnost, pusti Šakiru da se osveti svom bivšem mužu i umukni“, napisao je drugi.

    Za razlilku od Casia Renault je na strani Šakire, što je pokazao svojom objavom na Tviteru.

    „Renault Twingo će i dalje podržavati Šakiru kad god i gde god“, stoji na njihovom zvaničnom nalogu.

    Pike sklopio dogovor sa Casiom

    Fudbalska zvezda se pojavila na snimku gde je rekao da je Casio poslao satove njemu i članovima King’s League turnira nagoveštavajući poslovni dogovor dve strane.

    Još primera dobrog marketinga

    Prošle nedelje, kozmetički brend Elizabeth Arden takođe se našao u centru pažnje kada je princ Hari pomenuo njenu kremu sa hijaluronskom kiselinom u svojoj autobiografiji Spare. Brend nije gubio vreme na deljenje objave na društvenim mrežama, nadajući se da će unovčiti deo publiciteta.

    Kozmetički brend beleži povećanu potražnju za proizvodom od kada se u knjizi spominje kako je pomogao princu da ublaži promrzline na genitalijama. Izveštaji kažu da proizvod od tada nestaje sa polica.

    Pike uzvraća Šakiri: Kasio mi je sada sponzor (VIDEO)

    Izvor: BIZLife

    Foto: Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE