Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    U Sarajevu uspešno završena prva Woman.Comm konferencija.

    Prva Woman.Comm konferencija održana je u Sarajevu pod motom #skyisnotalimit, što su tokom dva konferencijska dana 20 najutjecajnijih stručnjaka i entuzijasta iz svijeta marketinga, PR-a i medija, iz Bosne i Hercegovine, regije i svieta u potpunosti i opravdali.

    „Prvo izdanje konferencije sigurno će ostati upamćeno po kvalitetnom i atraktivnom sadržaju, koji ima za cilj da okupi prijatelje, kolege i partnere kako bi učili, razmijenili iskustva i došli do novih ideja. Zajedno ćemo pokazati koliku snagu ima komunikacijska industrija“, poručila je Irena Miličević Vukoja, organizatorica konferencije.

    Prvi dan konferencije

    Više od dve stotine posetilaca uživalo je u panelima, predavanjima, networkingu, te koncertu Petra Graše, a oba dana konferenciju je usmeravala i moderirala Naida Kundurović. Konferenciju je otvorila Aleksandra Dilevska koja je govorila na temu „How far is the top?“, između ostalog, istakla je podatak kako je potrebno da prođe još 151 godina kako bi žene izjednačile svoja prava u biznisu sa muškarcima. Angela Buljan Šiber je mišljenja da je svaki pojedinac društvo i da svi možemo napraviti razlike. „Neće niko drugi, mi ćemo sami, na taj način treba da posmatramo sve u životu.”, kazala je Buljan Šiber.

    Snagu je pokazala i priča na temu „SONDA, od časopisa do kreativnog centra“, Jelene Fiškuš, koja će zasigurno podstaći mnoge kreativce da veruju u sebe i da naprave prvi korak ka pokretanju biznisa i možda naprave svetski poznat brend baš poput njihovog.  O tajnama uspeha govorila je i Nina Lalić, čiji je jedan od klijanata bio i Steve Jobs. Njena tema nosila je naslov „Prettysmart“, a rečenica koju su brojni prisuti zapisali i koja ih je inspirisala je

    „Lepo znači da si vizuelno integrisan sa svojoj suštinom. Svako ko je autentitičan je prelep.“

    „Šta učiniti da za komunikacijsku industriju nastupe bolji dani“, naziv je panel diskusije koju je moderirala Elma Pašić, a učesnice su bile Vesna Vlašić, Zvezdana Žujo,Ivona Jurilj, Sedina Memagić i Ljupka Hamzić.  Jačinu žene istakao je  Ivan Stanković kroz predavanje „Žena, kako to moćno zvuči!“, dok nam je Melisa Čengić potvrdila da Porsche ne voze samo muškarci.

    Woman.Comm of the Year

    Prvi dan konferencije završen je gala večerom na kojoj su dodeljene Woman.Comm of the Year narade. Svečanost je podržala i gradonačelnica Sarajeva Benjamina Karić koja je istakla da joj je izuzetna čast što je Sarajevo domaćin velikim imenima iz sveta marketinga.

    „Ljudski kapital je jedan od najznačajnih za razvoj društva, a svako ulaganje u edukaciju nam pomaže da razvijamo kvalitetan kadar u svim profesijama, uključujući i marketing“, poručila je Karić.

    Woman.Comm of the Year priznanja osvojile su Nađa Lutvikadić-Fočo –  marketing star, Ana Ćavar – media star, Brankica Janković – agency star, Melisa Čengić – rising star, i Alena Kulenović Delić – PR star.

    Aleksandra Dilevska

    Aleksandra Dilevska

    Posebno priznanje za osobni doprinos razvoju struke, Woman.Comm of the Year – special star nagradu osvojila je sjajna Zvezdana Žujo.

    Aleksandra Dilevska i Publicis Groupe Adriatics su dobitnici posebnog priznanja Zvezdani Žujo poklonili odlazak u Pariz na Woman’s forum – vodeću globalnu konferenciju koja ima za cilj transformaciju ženskog potencijala u konkretne inicijative i akcije za promene u društvu, gospodarstvu, biznisu.

    “Počastvovana sam što je ova nagrada pripala baš meni u godini punoj izazova i što dolazi baš od organizacije poput Woman.comm. Žao mi je što, iz privatnih razloga, nisam bila u prilici da budem sa vama, da budem sa svojima, jer ljudi iz komunikacija su moja porodica. Sigurna sam da nas zajedno očekuje još mnogo ovakvih događaja koje ćemo provesti zajedno. I još jednom, hvala vam za nagradu. Važan je deo svih mojih uspjeha.” poručila je Brankica Janković vlasnica i direktorica agencije Aquarius.

    „Divno je dobiti jedno ovakvo priznaje i ono je na neki način omaž svim ovim godinama koje su iza mene i iza mog vrednog tima. Nagrade su važne, naročito u industriji gde sve nije baš tako lako mjerljivo. Stoga biti Special Star za doprinos razvoju komunikacijskog tržišta je jedna vrsta potvrde, da ne kažem merenja, dosadašnjeg rada i zalaganja a za mene je i svojevrsni motivacioni impuls. Ukratko, presretna sam i srce mi je k’o kuća.“- poručila je Zvezdana Žujo suvlasnica i direktorica agencije Comunnis Sarajevo

    „Konferencija Woman.Comm je događaj koji sam sa nestrpljenjem zamišljala i očekivala, još od proleća. Izuzetne govornice, i to koliko nesebično su podelile životne lekcije su najveća vrednost koju nosim sa sobom. Ipak, kao kruna ove manifestacije, i moje predanosti profesiji u posljednje dve godine došla je i nagrada za Woman.Comm Rising Star. Ponosna sam što sijam među ovakvim zvezdama, sretna sam što osetim bezuvjetnu podršku, i zahvalna sam što imam priliku učti od najboljih! Nebo nije granica, a ja itekako uzivam leteti!“ – poručila je Melisa Čengić – marketing, CRM i PR mednadžer brenda Porsche za BiH.

    „Dobiti Media Star nagradu od strane Woman.Comm žirija kojeg čini šest dama koje poznaju komunikacijsku scenu Bosne i Hercegovine uzduž i popreko, je iznimna čast i definitivna potvrda da kroz Bonjour.ba uspevamo doći do čitatelja i klijenata na zanimljiv, inovativan i uvek autorski način. Ova nagrada na mene stavlja i dodatnu odgovornost da budemo još bolji u kreiranju jedinstvenog sadržaja visoke produkcije za nase čitatelje i klijente, te da budemo još uspješniji u tome da sadržajem na Bonjour.ba inspiriramo svaku ženu da živi život kakav želi.“ – Ana Ćavar, Founder & CEO Bonjour.ba

    „Komunikacijska industrija je vrlo atraktivna, dinamična i kreativna sfera u kojoj, kada joj se posvetiš svojim punim kapacitetom, donosi puno radosti i uzbuđenja. Upravo takve emocije nam je probudila i prva Woman.Comm konferencija!“, poručila je Alena Kulenović Delić PR Director u McCann Sarajevo.

    Drugi dan konferencije

    Kvalitet predavanja se zadržao i drugog dana Woman.Comm konferencije. Od Nikole Žinića smo čuli sve izazove koji nas susreću u poslu „Kreativni/a direktor/ica“, Manuela Šola nas je kroz temu „Futurology – changing the narrative“ odvela u budućnost poslovanja, a sjajna Jennifer Raiser približila svoje bestseller „Burning Man – Art on Fire“. Kroz izlaganje „p.s. I LOVE ME jaka Empatija = tajni sastojak uspeha“ Lenja Faraguna je bila zadužena da nas nauči da dijelimo ljubav, te na taj način postignemo uspjeh.

    „Kada sebi damo dozvolu da pričamo nešto što ne pokazujemo na društvenim mrežama, na pozornici, nego da govorimo kao ljudi i kada vidimo da smo voljeni, kada nas neko čuje i vidi, tek onda možemo da živimo svoje snove, svoje ambicije 142 %“, poručila je Faraguna.

    Jedna od tema, koja zanima sve ljubitelje marketinga, je „Kako je Domaćica zatalasala regiju?“ a na to su nam odgovor dali glavni krivci za kampanju Sean Poropat i Marina Knežević. Koja je budućnost kreativnosti otktila je Edina Selesković, a sve misterije trougla „Mediji-agencije-oglašivači“ rasvijetlili su nam panelisti Nataša Mitrović, Elvir Švrakić, Irmela Cero sa moderatoricom Ilarijom Bašić. Kako bi kominikacijska industija u BiH bila što uspješnija, jača i glasnija potrebno je osnovati Udruženja komunikacijske industrije BiH, o čemu je govorio Ekrem Dupanović.

    Finalnu reč na konferenciji dala je organizatorica Irena Miličević Vukoje, koja je kazala da im je cilj da ove godine Woman.Comm, kao klub krene iz BiH, kroz aktivnosti za žene u komunikacijskoj industriji, a da početkom naredne godine izađu u regiju, u susjedne zemlje.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Woman.Comm

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE