
Prva prava luksuzna usluga u Srbiji – Jedinstveno Belodore VIP iskustvo kupovine
Savremeni kupac učestvuje u stvaranju brenda, jer je bitan činilac u njegovoj izgradnji. U kreiranju vrednosti brenda kompanije uključuju i ceo proces kupovine podređen kupcu i njegovim preferencijama, što zahteva da usluga kupovine i pristup kupcu omogući najbolje moguće iskustvo i doživljaj. Jedan od istaknutih primera za to na našem tržištu jeste brend Belodore, najveći lanac „niche” parfimerija u Evropi.
Ovaj prestižni lanac „niche” parfimerija posluje u šest zemalja, na 13 lokacija, gde u svakoj od njih nude asortiman vrhunskih proizvoda, ali i prvoklasnu uslugu. Na tome se i temelji veliki rast koji ovaj brend ostvaruje od svog osnivanja, pre samo četiri godine, pa sve do danas, a kontinuirani trud i rad na pružanju najboljeg sveobuhvatnog iskustva doveo je do toga da Belodore dobije nagradu za najveći BREAKTHROUGH u regionalnoj ritejl industriji prošle godine.
Početkom ove godine dodatno su učvrstili vodeću poziciju na tržištu otvaranjem najveće „niche” parfimerije u Evropi, koja se prostire na 360 kvadratnih metara. U Beogradu, u tržnom centru „Galerija”, ova parfimerija donosi dodatne mogućnosti za ljubitelje parfemske umetnosti koje su do sada jedino mogle biti viđene u velikim svetskim metropolama, a odnedavno i u srcu Beograda.

Belodore
Kada je u pitanju izvanredna usluga, upravo je u tome Belodore pionir na srpskom tržištu, a savršen primer ovog pristupa jeste VIP soba zatvorenog tipa, koja se nalazi u „flagship” parfimeriji u tržnom centru „Galerija”, a koja je u formi „Parfem bara”. Suština samog pristupa jeste nastojanje da se svakom klijentu omogući profesionalna luksuzna usluga, namenjena VIP klijenteli. U svetu luksuznog asortimana, kakav je, nesumnjivo, onaj koji predstavlja Belodore, usluga je pratilac kvaliteta proizvoda, a brend dobija na vrednosti zahvaljujući ovim nemerljivim, ali veoma značajnim faktorima.
Pronađite savršenu notu vođeni samo čulom mirisa
Kako bi izbor parfema bio u potpunosti intuitivan i zavisio samo od čulnih afiniteta, parfimerije Belodore nude opciju „blind testing”, gde svako može „naslepo” testirati mirisne note, bez uvida u ime brenda i naziv parfema. Opcijom „blind testing” motivišu se kupci da kriterijum izbora bude njihov senzibilitet ili emocija, a ne brend.
Poput nekog prestižnog bara u centru Pariza ili Njujorka, pored najkvalitetnijeg pića, u Belodore VIP prostoriji možete „naručiti” i isprobati rafinirane mirisne note najvećih svetskih umetnika u ovoj oblasti. Poseta „Parfem baru” može se zakazati, ali se, svakako, pod uslovom da je bar slobodan, a kupac ima želju za ovakvom vrstom luksuznog iskustva, to može odigrati i pri samoj kupovini. S obzirom na to da je reč o personalizovanom i intimnom iskustvu kupovine, broj mesta je ograničen i privatnost je zagarantovana. Na ovom primeru se demonstrira ultimatum u savremenoj kupovini, a to je lični pristup.

Belodore VIP private room
„Čast nam je i zadovoljstvo da svim kupcima predstavimo našu VIP private sale prostoriju, koja donosi prvu premijum uslugu ovog tipa u bilo kojoj trgovini u Srbiji. Ovaj raskošni odeljak u vidu parfemskog bara omogućava nam da pružimo izvanredan lični pristup svakom kupcu kroz poseban ritual kupovine, gde ima priliku da se upozna sa našim asortimanom i definiše svoje preferencije. Svi imaju priliku da uživaju u luksuznom okruženju, gde ih očekuje personalizovan izbor parfema, uz najkvalitetniju kafu ili vino. Ovakvo iskustvo u potpunosti transformiše doživljaj kupovine vrhunskih parfemskih proizvoda i proizvoda za negu lepote, pružajući notu luksuza i dodatnog užitka, dok dočarava magiju koja se nalazi u svakoj noti proizvoda iz našeg asortimana”, istakao je Predrag Petrović, direktor maloprodaje DP Lux grupe za banere Belodore, Plaza i L’Occitane.
Kada se govori o načinu poslovanja i poslovnim ciljevima, centralno mesto biznis modela parfimerija Belodore jeste strategija pružanja ličnog savetovanja, koja se sprovodi kako bi kupac bio u potpunosti zadovoljan u procesu biranja i testiranja parfema, što ih čini apsolutnim predvodnikom na tržištu.
Parfimerija u „Galeriji” sadrži odeljak Recommended by Belodore, koji je posvećen promociji lokalnih brendova iz Srbije. Ova inicijativa ne samo da podržava domaću industriju već i stavlja akcenat na kvalitet i inovativnost lokalnih proizvođača, stvarajući im platformu na kojoj mogu da se istaknu i predstave svoje proizvode širem tržištu. Belodore, prva parfimerija u Srbiji koja uvodi ovaj koncept, na ovaj način izdvaja najbolje lokalne premijum kozmetičke i parfemske brendove pružajući im podršku jer smatra da njihov kvalitet to zaslužuje.
Nedavno je u prostoru VIP „Parfem bara” brend The Harmonist predstavio svoju kolekciju parfema. Kolekciju je predstavila ambasadorka brenda i međunarodna direktorka za trgovinu Karol Ajm.
Прикажи ову објаву у апликацији Instagram
Celokupno iskustvo predstavlja zasebnu priču u kojoj je kupac centralna figura, a svi drugi faktori samo doprinose njegovoj najboljoj usluzi. Samim tim, doček je srdačan i ljubazan, ali nenametljiv, upravo zbog toga da svaki kupac može da ima potpuno komforno iskustvo testiranja, a da se u prostoru oseća kao kod svoje kuće.
Stoga, kako većina ljudi zna koje boje voli da nosi ili koji ukusi hrane i pića mu ne prijaju ili prijaju, srž poznavanja parfema jeste prepoznavanje raskošnih notnih kompozicija. To je razumevanje mirisa i načina na koji se oni razvijaju na sopstvenoj koži, koji najlepše prati lični izraz, raspoloženje i nastup. Baš to je, prvi put na našem tržištu, omogućeno u „Parfem baru” parfimerije Belodore u „Galeriji”.
Prostor bara je dekorisan u prelepom „Art Deco” stilu, sa plafonom oivičenim zlatom, budući da parfemi iz asortimana zaista nisu komercijalni kozmetički proizvod, već prava umetnička dela.
Ceo prostor parfimerije Belodore predstavlja svojevrsni omaž različitim umetnicima koji su stvarali kroz istoriju. Kada je reč o dizajnu, ono što ovaj prostor u potpunosti izdvaja od drugih jeste činjenica da su gotovo svi detalji koji se mogu videti ručne izrade. Od pultova gde stoje parfemi izrađeni od italijanske keramike do komada nameštaja i velikih ručno izvajanih skulptura domaćih vajara – svaki detalj je pažljivo osmišljen. Posebno se ističe skulptura koja predstavlja molekule, koja na poetski način simbolizuje suštinu parfimerije – nevidljive ali moćne elemente koji se spajaju u jedinstvene i opojne mirisne kompozicije.
Još jedna od mogućnosti koje nudi nova parfimerija a koje dodatno unapređuju iskustvo kupovine jeste i multimedijalna fotelja, koja omogućava posetiocima da uživaju u raznovrsnim sadržajima. U okviru tableta integrisanog u fotelju, možete istražiti nove parfeme, upoznati se sa novim brendovima, pratiti tutorijale o nezi kože i prezentacije brendova, kao i videe otvaranja novih radnji Belodore.
Personalizacija predstavlja suštinu celog koncepta, pa tako svaki kutak ove najveće „niche” parfimerije u Evropi ima svoj jedinstveni pečat. To je odraz slobode izbora koji Belodore omogućava svojim kupcima.
Parfimerije Belodore nisu samo prodajno mesto gde možete kupiti proizvod. Naprotiv, to je prostor gde se susreću umetnost, kreativnost i lepota. Cilj je da se vaša čula probude i preplave bogatim kaleidoskopom mirisa. Dok lutate kroz mirisne note, dozvolite da vas zavede parfemska magija i otkrijte miris koji će postati nezamenjiv deo vaših osećanja i datih prilika.
Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: Predrag Đokić