Promocija knjige „Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte“
Predavanje i diskusija o knjizi održaće se 18. aprila 2017. godine u 19h, u Atrijumu Narodne biblioteke.
„Društvene mreže za istraživače, PR konsultante i eksperte“ je praktičan vodič namenjen naučnicima, studentima postdiplomskih studija, ekspertima u različitim oblastima, stručnjacima za PR i komunikaciju pri obrazovnim i naučnim insittucijama, kao i svim zainteresovanima za društvene mreže, digitalnu komunikaciju i deljenje znanja.
O knjizi:
Koristeći društvene mreže za širenje znanja i naučnu komunikaciju, postajete poznatiji i priznatiji stručnjaci i naučnici, ali i povećavate značaj i pozitivni uticaj svog naučnog i istraživačkog rada na društvo.
Dakle, pitanje nije da li, već na koji način da izgradite svoje prisustvo na društvenim mrežama.
Ova knjiga, između ostalog, pokriva sledeće oblasti:
– Kako pronaći vreme za društvene mreže
– Fejsbuk za deljenje znanja
– Tviter za deljenje znanja
– Linkdin za deljenje znanja
– Naučna komunikacija u vidu slika i video i audio snimaka
– Kako izgraditi stručni identitet na internetu
– Kako se izboriti za pažnju čitalaca na internetu
– Skrivene zamke društvenih mreža
O autoru
Audun Farbrut je specijalni savetnik za korporativne komunikacije i odnose sa javnošću i direktor za naučnu komunikaciju na Norveškoj poslovnoj školi BI. Ima više od 12 godina praktičnog iskustva u oblasti naučne komunikacije, kao i više od 15 godina novinarskog iskustva u prestižnom poslovnom mesečniku Økonomisk rapport (Ekonomski izveštaj) i najvećim dnevnim novinama u Norveškoj, Aftenposten.
Farbrut je 2012. završivši master studije na Norveškoj poslovnoj školi BI stekao zvanje Executive Master of Management, a tokom svoje akademske i poslovne karijere pisao o naučnoj komunikaciji, menadžmentu PR-a, prenošenju i menadžmentu znanja, te strateškoj komunikaciji.
Član je upravnog odbora organizacije koji izdaje naučne magazine namanjene široj javnosti na norveškom (forskning.no), danskom (videnskab.dk) i engleskom (ScienceNordic), gde je englesko izdanje pre svega vezano za naučna istraživanja u nordijskim zemljama. Takođe je i član je žirija za nagradu za naučnu komunikaciju koju dodeljuje Norveški savet za naučna istraživanja i redovno drži predavanja o aktuelnostima na polju naučne komunikacije i širenja znanja, kako naučnicima, tako i savetnicima za PR i komunikaciju.
Izvor: BIZLife
Foto: Promo