
Projekat medijske kuće BIZLife „30 ispod 30“ širi se REGIONALNO!
Projekat medijske kuće BIZLife „30 ispod 30“ koji više nego uspešno realizujemo već tri godine, ove godine je dobio i svoje regionalno izdanje.
Po ugledu na magazin Forbs, BIZLife od 2018. godine promoviše uspešne, ambiciozne, vredne, odgovorne i hrabre mlade ljude koji donose novu energiju i progresivne ideje u svojim poslovnim okruženjima. Lidere koji su potrebni našoj zemlji i društvu, a njihova odluka da ostanu i nastave da rade u Srbiji zaslužuje podršku i pohvalu.
Zbog toga je medijska kuća BIZLife izuzetno ponosna što je ova ideja prepoznata i van granica naše zemlje.
Sa željom da promoviše i zadrži mlade i uspešne ljude u Bosni i Hercegovini, agencija Represent Communications pokrenula je projekat „30 ispod 30“ i u toj susednoj zemlji.
Pričajući priče o 30 ambicioznih i vrednih pojedinaca mlađih od 30 godina i o mentorima od kojih su učili o poslu, pokrenuli su kampanju kojom promovišu dobitnu kombinaciju uspeha i mladosti.
„Svesni smo da je Bosna i Hercegovina zemlja neverovatnih ljudi koji uprkos globalnim i domaćim krizama i zastrašujućim izazovima hrabro stvaraju prilike i napreduju i onda kad se čini da je to nemoguće. Ipak, složićete se da o njima ne slušamo tako često. Sada je prilika da to promenimo“, izjavila je Ena Maglić, direktorka PR, digital i content agencije Represent Communications BiH.
Projekat „30 ispod 30“ u BiH se odvija pod sloganom „Lideri kakve trebamo“, fokusirajući se upravo na isticanje onih pojedinaca koji pokazuju da je ostanak i uspeh u svojoj zemlji itekako moguć kada vam kompanija u kojoj radite pruži svu podršku i razume da ulažući u svoje zaposlene ulaže u svoju budućnost.
„Promocijom pojedinačnih priča koje će odjeknuti u javnom prostoru zajedno rušimo stereotipe i dokazujemo da u BiH postoje kolektivi koji ulažu u svoje ljude, a mlade želimo pohvaliti za postignute rezultate. Stoga pozivamo sve kolektive koji svojim programima zapošljavaju, inspirišu, obučavaju mlade ljude da se uključe u ovaj projekt i dobiju dodatni medijski publicitet“, istaknula je Maglić.
„Ne želimo da dozvolimo da deprimirajuće informacije preuzmu primat u svakodnevnoj komunikaciji, već nastojimo da damo doprinos zaustavljanju zabrinjavajućeg demografskog trenda odlazaka iz BiH. Ko zna, možda baš vaša priča, iskustva, saveti i ideje postanu vodilja drugim kompanijama i pojedincima kako da otkriju, istaknu i nagrade impresivne talente kojih zasigurno ima u svakoj branši“, poručio je Alen Mehanović, direktor novih biznisa i projekata agencije.
BIZLife „30 ispod 30“: TREĆI PUT predstavljamo najuspešnije u Srbiji
Izvor: BIZLife
Foto: Represent Communications