Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    PRiZNANJE 2020: Najbolje kampanje u doba izazova

    Godišnja nagrada je prilika da se uradi presek stanja u struci, da kolege razmene svoja iskustva i podele svoje značajne projekte, koji zaslužuju da javno budu prepoznati i nagrađeni. Nagrada afirmiše našu profesiju i u unutrašnjem sistemu, podižući njen ugled i poziciju u samoj hijerarhiji jedne organizacije, za BIZLife portal o ovogodišnjoj dodeli PRiZNANJA najuspešnijima u PR profesiji govorila je Branka Conić, predsednik žirija za dodelu nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ).

    Šta je 2020. godina donela svetu komunikacija?

    Oni koji su duže u profesiji, sigurno su mislili da ne postoje izazovi koji bi u samo jednom danu testirali svo njihovo dosadašnje znanje, iskustvo, umeće i spremnost.

    Svi mi smo sigurno bar jednom izgovorili onu čuvenu rečenicu da svaku krizu treba da posmatramo kao izazov i šansu da iz nje izađemo jači i bolji. I ovo je princip koji se podjednako odnosi, kako na pojedince, tako i na kompanije,  a ove godine smo listom bili prinuđeni da ovu tvrdnju testiramo i u praksi. Koliko smo u tome bili uspešni, odgovor će dati naši klijenti, potrošači, kolege – javnost.

    Činjenica je da oni koji su stavili odgovornost iznad profita i u svojoj komunikaciji pokazali i dokazali brigu – pre svega za druge, a ne sopstvene interese, izlaze kao pobednici.

    Šta nam donosi ovogodišnji konkurs za dodelu PRiZNANJA najuspešnijima u PR profesiji?

    Najbolji način da vidimo koliko je komunikacijska profesija napredovala i koji su trendovi preovladavali u prethodnih godinu dana, uključujući i period vanrednog stanja, jeste godišnja dodela nagrada – PRiZNANJE 2020, za koje je Društvo Srbije za odnose sa javnošću raspisalo konkurs koji je u toku sve do 15. septembra.

    Dakle, moguće je prijaviti sve projekte koji su realizovani tokom cele protekle godine, ali i one iz prve polovine 2020, zaključno sa 1. julom.

    Prateći dešavanja u profesiji u poslednjih nekoliko meseci, naše kolege su imale pune ruke posla (PR-a), nalazeći se u konstantnoj pozornosti, jer je upravo u kriznim momentima najvažnija brzina i pravovremena reakcija, koja se prilagođavala iz sata u sat.

    Željno iščekujemo da vidimo ove izazovne projekte koji zaslužuju da se o njima čuje i govori i van same kompanije i da njihovi akteri budu prepoznati.

    Ko sve može da se prijavi na godišnji konkurs Društva Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ)?

    Osluškujući aktuelne potrebe i savremene trendove u našoj struci, Upravni odbor DSOJ-a je usvojio novi pravilnik za dodelu PRiZNANJA, koji je značajno unapređen i prilagođen skoro svim kategorijama organizacija koje se mogu prijaviti za učešće.

    Poziv je upućen agencijama za tržišne komunikacije i marketing, kompanijama (bez obzira na to da li imaju 5 ili 5000 zaposlenih), institucijama, organizacijama, sektorima javne uprave, neprofitnim organizacijama, ali i pojedincima koji žele da prijave svoje projekte i podele sa nama svoju inventivnost i ideje, jer samo međusobnom razmenom uspešnih projekata i iskustava, razvijamo i našu profesiju.

    U kojim sve kategorijama učesnici mogu prijaviti svoje projekte?

    Nagrade se dodeljuju u čak 19 različitih kategorija! Ono što je novina u odnosu na prošlu godinu jeste da su dodate tri nove kategorije: nagrada za najbolje organizovan događaj, kampanju za inostrano tržište i nagrada za niskobudžetni projekat komunikacije.

    Svake godine osluškujemo promene u industriji, kao i potrebe naših članova i trudimo se da kategorije budu aktuelne – u skladu sa promenama i zahtevima struke.

    Neke od najatraktivnijih kategorija su: korporativne, interne i krizne komunikacije, brand PR, društveno odgovorni projekti, ali i komunikacija u neprofitnom i javnom sektoru, digitalna komunikacija, nagrada za lični doprinos struci i mnoge druge …

    Sve kategorije, kao i uslove za prijavljivanje radova možete naći na sajtu.

    Zašto je za kompanije (institucije) važno da prijave svoje radove?

    PRiZNANJE se dodeljuje za najbolje komunikacijske aktivnosti u prethodnom periodu, a tokom godina, ova nagrada i sam prijem na kojem se dodeljuje, postali su prestižan vid profesionalne afirmacije.

    Društvo Srbije za odnose sa javnošću je najreprezentativnija ustanova ove vrste, koja uspostavlja kriterijume savremenih komunikacionih praksi, savetuje, predlaže, ali i konstantno vrši monitoring naše javne scene – dajući primere dobre i pozitivne prakse, ali ukazuje i na one koje nisu u skladu sa etičkim principima.

    Godišnja nagrada je prilika da se uradi presek stanja u struci, da kolege razmene svoja iskustva i podele svoje značajne projekte, koji zaslužuju da javno budu prepoznati i nagrađeni. Nagrada afirmiše našu profesiju i u unutrašnjem sistemu, podižući njen ugled i poziciju u samoj hijerarhiji jedne organizacije.

    U kom pravcu se menjala i prilagođavala naša profesija u prethodnom i aktuelnom periodu pandemije?

    Iako smo duži vremenski period bili fizički izolovani jedni od drugih, kvalitet naše komunikacije, bliskosti, povezanosti, empatije i one prave, iskrene emocije među nama, čini se da nikada nije bio veći.

    Kako je fizička distanca povećala socijalnu povezanost?

    U našoj profesiji, većina odgovornih kompanija preusmerila je svoju pažnju na brigu za zaposlene, zajednicu i pre svega na ono što svako od nas može da učini da iz krize izađemo bezbedni i, ako je moguće, osnaženi novim kvalitetima. Bilo kakve druge poruke koje promovišu nečije interese ili zloupotrebljavaju osetljivost javnosti, grubo su kažnjavane.

    Osetljiva, podržavajuća, empatična, odgovorna i primerena komunikacija je neophodna kako bi se sačuvala vaša reputacija.

    Najveći industrijski giganti su preusmerili svoju proizvodnju na medicinske aspiratore, čuvene modne kuće šile su zaštitnu opremu, a kozmetičke kompanije sredstva za dezinfekciju. Odgovornost iznad profita je postavljen kao broj jedan kriterijum poslovanja svih društveno odgovornih kompanija u vreme pandemije, kao i u bliskoj budućnosti.

    Osim toga, druga najveća promena, koja će trasirati naš dalji razvoj jesu digitalni sadržaji kao produžena ruka naše realnosti i to je trend koji će se nastaviti.

    Nova realnost nametnula je brojne promene, a činjenica je da kad god postoje ograničenja, postoji i prostor za inovativnost – ima li boljeg izazova za naše PR profesionalce!

    *Još samo nekoliko dana je ostalo da se prijavite za dodelu godišnjih nagrada Društva Srbije za odnose sa javnošću (DSOJ) – PRiZNANJE 2020 i možda baš vaš projekat bude pobednički.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE