Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Primer društvene odgovornosti vredan JEDANAEST MILIONA DINARA

    “Svaka čast, dobri ljudi!”,”Dobro se dobrim vraća”, “Ljubav za ove marljive ruke i predivan gest”… Bile su ovo samo neke od reakcija na inicijativu modne kuće P….S….fashion o izradi zaštitnih maski za lice, još na samom početku epidemije.

    Tada su, za samo dve nedelje uspeli da sašiju i doniraju više od 15 000 zaštitnih maski u čitavoj Srbiji- bolnicama, domovima zdravlja, službama hitne pomoći, centrima za socijalni rad, zaposlenima u vodovodima, komunalcima, Civilnoj zaštiti, kliničkim centrima, BELhospice-u, NURDOR-u, sudovima, domovima za brigu o starim i napuštenim licima, Narodnom frontu, SOS Dečjem selu kao i volonterima širom Srbije. 400 zaštitnih odela/skafandera sašili su i poklonili Čačanskoj bolnici i ostalim zdravstvenim ustanovama u Čačku. Ubrzo su stigle i nove posteljine za Porodilište i odeljenje ginekologije Čačanske bolnice zajedno sa novim spavaćicama za buduće ili novopečene mame. Pomoć i podrška onima kojima je ove godine bila potrebna samo su se nizale: sportske manifestacije, košarkaški i fudbalski turniri, humanitarne licitacije, u novcu, vrednosnim vaučerima, garderobi, novogodišnjim paketićima ukupne vrednosti od tri miliona dinara.

     

    Uz sve navedeno, još dva miliona dinara, što je godišnji prihod od naplate papirnih kesa, opredelili su za kupovinu sadnica i sam proces sađenja na teritoriji Srbije. Kao strateški ekološki orijentisana kompanija, svoje aktivnosti su oduvek usmeravali ka očuvanju prirode i apelovanju na svest o značaju ove teme.

    “Budući da se epidemiološka situacija pogoršava, želeli smo da naši zdravstveni radnici budu što bolje opremljeni kako bismo obolelim sugrađanima obezbedili negu koja im je neophodna u bolničkom lečenju. Pod sloganom “čuvajmo jedni druge” naše aktivnosti su tokom celog trajanja ove epidemiološke krize okrenute ka prevenciji i zaštiti zdravlja kako naših zaposlenih, tako i u svim ostalim segmentima u kojima smo u mogućnosti da pomognemo”, izjavila je Jelena Karanac, Marketing i PR menadžer ove modne kuće.

     

    Zahvaljujući sponzorstvu od šest miliona dinara, Košarkaški klub Borac ponovo je dospeo u sam vrh timova sa najvećom posetom u Srbiji.

    Umesto zahvalnosti svih onih koji bi je ovde glasno iskazali i u ime svih njih, objavili smo ovaj tekst.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE