Za svakoga po nešto: TOP 5 naslova za čitanje po preporuci Finese

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Za svakoga po nešto: TOP 5 naslova za čitanje po preporuci Finese

    Beogradski sajam knjiga se bliži, a ovo su preporuke naslova izdavačke kuće Finesa:

    Odrasla deca emocionalno nezrelih roditelja

    U knjizi “Odrasla deca emocionalno nezrelih roditelja” autorka nam ukazuje na to kako deca nemaju kapacitete da svoje roditelje razaznaju kao nezrele i nesposobne da im pruže neophodnu emocionalnu podršku, ali u zrelom dobu, kao odrasli, smo daleko sposobniji i tu nas autorka poziva da prepoznamo zastarele obrasce roditeljskog ponašanja i naše adaptacije na njih.

    Ovo je marketing

    Bez obzira da li se bavite proizvodima ili uslugama, ova knjiga će vam pomoći da ih stavite u novi okvir i predstaviti ih svetu, onima koji za tim povodom ili uslugom žude.  Uspešni marketari ne koriste svoje kupce da reše problem koji njihova kompanija ima, oni koriste marketing da bi rešili probleme svojih kupaca.

    Burnout

    Autorke knjige “Burnout” dr Emili Nagoski i dr Amelija Nagoski su ovde da pomognu da razbijete ciklus iscrpljenosti i stresa: “U kakvoj god da ste životnoj situaciji, bilo da se mučite u tami očaja i tražite izlaz, ili vam pak ide odlično u životu, ali vam treba pomoć jer želite dodatno da ojačate; u oba slučaja pronaći ćete nešto dragoceno za sebe na stranicama ove knjige.

    Scrum Masterclass

    Knjiga koja upotpunjuje postavljen Scrum okvir i koja je pravi način da nastavite da razvijate Scrum dublje i primenjujete ga kao pravi master – jeste knjiga Scrum Masterclass. Autor J.J. Saterland, sin osnivača originalnog Scrum-a, Džefa Saterlanda – oslanja se na veliko iskustvo svoje kompanije na tom polju kako bi lidere, menadžere i zaposlene dublje upoznao sa specifičnim izazovima i novim mogućnostima sa kojima se organizacije suočavaju u agilnoj transformaciji.

    To nikad neće upaliti

    Pred vama je jedna od najinspirativnijih priča, priča o usponu Netflix kompanije koja je zamalo postala kompanija za personalizovane šampone i daske za surfovanje. Netflix trenutno ima preko 215 miliona korisnika i 9500 zaposlenih, pa nam njegov uspeh izgleda vrlo očekivano i čak neizbežno.

    Međutim ova kompanija od prvog dana osnivanja imala je svega dva osnivača, mali tim i nevolje na svakom ćošku.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Finesa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE