Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Preporuke Finesinog tima za čitanje

    U našem aktuelnom broju BIZLife Magazina, tim izdavačke kuće Finesa vam donosi preporuke sa njihovih polica.

    Lidija Maričić, direktor i glavni urednik

    „Premda istorija beleži mnoge druge ratove, pandemije i društvene krize, poslednjih nekoliko godina nas je sve preplašilo. Knjiga ’Prestanite da igrate na sigurno’ neće vas navoditi na pomisao da odustanete od svoje predostrožnosti i preterane težnje za bezbednošću ‒ samo će vas pozvati da racionalizujete svoje izbore. Ne samo to, nežno će vas prevesti preko svih polja rizika, učeći vas tome kako da budete odvažni, da birate pokret i promene, da istražujete sopstvene potencijale i jedino tako pokažete sebi i celom svetu sopstvenu vrednost.”

     

    Jelena Miladinović, zamenik direktora

    finesa

    „Istorijski gledano, većina kompanija je inovirala proizvode, usluge i procese sporim evolutivnim tempom. Bez sumnje, bilo je izuzetaka, ali tvrdim da su mnogi od njih bili vođeni izuzetnom genijalnošću pojedinaca ili čistom srećom u nastanku pravog proizvoda u pravom trenutku, a ne procesima koji se ponavljaju. U svetu koji se brzo menja – ovo, jednostavno, više ne funkcioniše. Knjiga ’Agilnost na prvom mestu’ pruža nacrt za inovacije, tj. sposobnost prilagođavanja i napredovanja bez potrebe da se oslanjate na genijalnost ili sreću. Iako se ova knjiga bavi potrebama većih kompanija, njena osnovna načela su primenljiva na kompanije svih veličina: fokusiranje na povećanju vrednosti, neizbežnom davanju prioriteta, razbijanje složenih izazova na segmente i omogućavanje posvećenim i agilnim timovima da testiraju i uče rapidno.”

    Ana Petričić, kreativni direktor

    finesa

    „’Uticaj’ je odlična knjiga, zapravo, disertacija o suštinskim osnovama podsvesti koje uzrokuju različite persuazivne tehnike da budu efikasne. Osnovna ideja je da je svet u kojem živimo toliko pun informacija da je čak većinu odluka nemoguće donositi na osnovu svesnog procesa odlučivanja. Umesto toga, naša podsvest razvija metode koje nam pomažu da brzo obradimo podatke. Međutim, Čaldini nam ukazuje na načine na koje taj filter podsvesti može biti izmanipulisan i kako da to prepoznamo. Imala sam tu čast da, pored čitanja, dizajniram korice ove fantastične knjige, te je uvek preporučujem sa posebnim zadovoljstvom.”

    Marija Simić, Social Media Manager

    finesa

    „U knjizi ’Neobuzdani Amazon’ Bred Stoun nas vodi kroz intrigantni svet inovacija otkrivajući kako je kompanija Amazon postala gigant koji je potpuno preoblikovao način na koji kupujemo. Prikazujući nastanak i lansiranje Amazonovih proizvoda, Stoun opisuje ne samo tehničke aspekte već i poslovne odluke koje su oblikovale put Amazona. Ovo je i nepristrasno ispričana priča o Džefu Bezosu koja dokazuje da je sve moguće. Fokus na široku perspektivu, učenje iz grešaka i konstantna težnja ka inovacijama bile su ključne Bezosove osobine za put ka uspehu. Toplo preporučujem ovu knjigu svakome ko se usuđuje da sanja velike snove i želi da razume dinamiku modernog poslovnog sveta.”

    Nikoleta Đilas, Office Manager

    finesa

    „U eri korisničkog iskustva kompanije se evidentno trude da uklone sve prepreke kako bi potrošač kupio njihov proizvod ili njihovu uslugu. U ovoj revolucionarnoj knjizi autori Ju i Birs preispituju postojeće šablone i otkrivaju da naterati potrošače na malo dobrog trenja može biti od koristi. Fantastičan primer za to jesu slike redova i kamp kućica ispred Eplovih radnji dan pred izlazak novog proizvoda. Sjajnu perspektivu i uvide ovih autora pročitajte u knjizi ’Trenje’, koju rado preporučujem našim čitaocima.”

     

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: Finesa

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE