U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Zoran Đurić, generalni direktor kompanije Miele Srbija

Zoran Đurić, generalni direktor Miele Srbija
Od samog osnivanja kompanije Miele, 1899. godine, ideja vodilja je pomeranje granice kvaliteta kada su u pitanju uređaji za domaćinstvo. Tako je bilo tada, a tako je i danas. Bez obzira na to što se vremena i zahtevi kupaca menjaju, jedno je uvek isto, a to je da su kvalitet i pouzdanost glavne karakteristike koje su neophodne pri izboru kućnih aparata. Smatramo to i osnovnim parametrima za premijum brend.
Kriterijumi na osnovu kojih lično prepoznajem premijum proizvode ili usluge jesu, pre svega, kvalitet, zatim autentičnost, svrha, iskustvo i cela priča oko konkretnog proizvoda ili brenda, a u poslednje vreme veoma mi je bitna i održivost.
Izvor: BIZLife Magazin