U intimnoj atmosferi livingrooma New Balkan Cuisine, BIZlife i Miele kompanija organizovali su prvu Premium večeru. Predstavnici premijum brendova otvorili su temu građenja i održavanja vlastitog imidža.
Zoran Đurić, generalni direktor kompanije Miele Srbija
Od samog osnivanja kompanije Miele, 1899. godine, ideja vodilja je pomeranje granice kvaliteta kada su u pitanju uređaji za domaćinstvo. Tako je bilo tada, a tako je i danas. Bez obzira na to što se vremena i zahtevi kupaca menjaju, jedno je uvek isto, a to je da su kvalitet i pouzdanost glavne karakteristike koje su neophodne pri izboru kućnih aparata. Smatramo to i osnovnim parametrima za premijum brend.
Kriterijumi na osnovu kojih lično prepoznajem premijum proizvode ili usluge jesu, pre svega, kvalitet, zatim autentičnost, svrha, iskustvo i cela priča oko konkretnog proizvoda ili brenda, a u poslednje vreme veoma mi je bitna i održivost.
Izvor: BIZLife Magazin