Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Preko 3.500 mladenaca u Srbiji imalo dupli razlog za slavlje

    U okviru kampanje „Jelen za mladence” tokom proteklog perioda, Jelen pivo je na preko 3500 adresa mladenaca, dostavilo personalizovane gajbe piva i na taj način uveličalo slavlje parova koji su od početka godine stali na ludi kamen.

    Prijave mladenaca su stizale iz cele Srbije, a pored oduševljenja gajbicama sa njihovim prezimenom, mladenci su prilikom dostave posebno isticali zadovoljstvo brzinom njihove dostave. U prilog tome govore i sjajni komentari, fotografije i postovi koje su u znak zahvalnosti, tokom kampanje, mladi parovi delili na društvenim mrežama. Zanimljivo je da su neki od njih, kako bi se osigurali da ne propuste isporuku poklon gajbica, za prijem zadužili i svekrve, kumove, tašte, dok su oni uživali na medenom mesecu.

    Zaposleni u Apatinskoj pivari su i tokom ove aktivacije Jelen piva učestvovali u dostavi poklona na adrese novih bračnih parova, te su u samo jednom danu obradovali oko 100 domaćinstava u različitim gradovima i mestima širom zemlje.

    Jelen je ovog leta, negujući tradiciju i porodične vrednosti, proslavljao najsrećnije trenutke sa mladencima, jer sam ulazak u brak predstavlja jedan od najlepših trenutaka u životu, koji zauvek ostaju u sećanju.

    Do nove kampanje koja će oduševiti potrošače, živeli za naša dobra vremena!

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Apatinska pivara

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE