Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Prehrambeni div povukao proizvode sa rafova: Lanac odbio da digne cene

    Američki prehrambeni div i jedan od najvećih proizvođača kečapa na svetu Kraft Heinz prestao je da snabdeva britanski lanac supermarketa Tesco zbog spora oko cena.

    Heinz prestao je da im isporučuje neke proizvode jer se britanski lanac usprotivio podizanju cena s obzirom na visoku inflaciju.

    Tesco se izvinio kupcima što na njegovim policama više nema Kraft Heinzovih proizvoda, poput pasulja, ali je poručio da nema nameru da prebacuje na njih neopravdana povećanja cena.

    Poslednjih meseci proizvođači hrane su prijavili rastuće troškove, zbog poskupljenja sirovina i goriva uz neka upozorenja da će morati da povećaju cene koje naplaćuju prodavcima. Međutim, supermarketi kao što je Tesco saopštio je da želi da zadrži niske cene za kupce koji se suočavaju sa problemom troškova života i pažljivije kupuju.

    Portparol Kraft Heinz-a rekao je da je pitanje cena vezano za „današnje izazovno ekonomsko okruženje – sa rastućim troškovima robe i proizvodnje“.

    On je izjavio da se kompanija uvek trudila da „uskladi cenu, veličinu i pakete“.

    Ipak, kako je saopštio, prehramebi div blisko sarađuje s Tescom kako bi se problem što pre rešio.

    „Uvereni smo u pozitivno rešenje“.

    Spor dve kompanije razotkriva burnu aktualnu raspravu da li treba najveći deo tereta visoke inflacije da preuzmu proizvođači, trgovci na malo ili potrošači.

    Izvor: BIZlife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE