Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predstavnica Siberian Wellness-a u Srbiji: Uskoro redizajn i proširenje Dahlia proizvoda

    Poznata međunarodna kompanija Siberian Wellness postoji već 26 godina i njihovi proizvodi mogu da se pronađu u preko 60 zemalja sveta.

    Dugogodišnje poslovanje odlučili su da prošire i na Balkan i da svoj asortiman proizvode i u Srbiji.

    Preuzimanjem fabrike za proizvodnju kozmetike Dahlia tradicija duga skoro vek nastavlja svoj put u sinergiji sa brendom koji je decenijama sinonim za kvalitet i zdravlje iz prirode. Više o ovoj temi smo saznali od Tatjane Gorohovske, predsednice kompanije Siberian Wellness.

    Odakle ideja da proširite proizvodnju na teritoriji Srbije ?

    Jedan od ciljeva kompanije Siberian Wellness još od osnivanja 1996. godine jeste pronalaženje talenata i stvaranje centara širom sveta koji će nam obezbediti kako intelektualne tako i proizvodne vrednosti. Dok smo u prvoj fazi svog poslovanja bili fokusirani na to da razvijamo međunarodnu prodaju, od 2021. godine krenuli smo da formiramo i proizvodne centre.

    U Srbiji poslujemo već 10 godina tako da smo veoma dobro upoznati sa potencijalima domaćeg tržišta. S obzirom da planiramo da se razvijamo u Evropi, verujem da smo imali sreće što smo pronašli proizvodnju sa skoro stogodišnjom tradicijom. Preuzimanje fabrike Dahlia je investicija vredna 15 miliona evra i predstavlja odličnu poslovnu odluku koja nam pruža mogućnost ne samo da lokalizujemo proizvodnju Siberian Wellness proizvoda u Evropi, već nam daje šansu za razvoj brenda Dahlia koji planiramo da sačuvamo i proširimo.

    Da li su postojeći proizvodni kapaciteti Dahlia fabrike u skladu sa zahtevima koje ima kompanija Siberian Wellness?

    U svim fazama stvaranja naših proizvoda, od pažljivog odabira sirovina do pakovanja, izuzetno nam je važna kontrola kvaliteta. Proizvodni kompleks fabrike Dahlia prostire se na površini od 4.200 m2 i  opremljen je najsavremenijom opremom, a sa nama ostaje i tim njihovih profesionalaca, tako da ne postoji bojazan da će kvalitet biti narušen, naprotiv. Uskoro će se preparati proizvedeni u Srbiji izvoziti na sva tržišta na kojima je prisutan brend Siberian Wellness.

    Naravno, neke stvari menjamo i poboljšavamo. Na primer, u svim našim proizvodnim kompleksima postavljeni su najsavremeniji sistemi za prečišćavanje vode i vazduha – naši saradnici često kažu da je „izdah“ kod nas čistiji od „udaha“. Već smo krenuli da usklađujemo kapacitete Dalije s našim standardima i uskoro će fabrika moći da se pohvali time da je uticaj proizvodnje na životnu sredinu minimalan. Dodatno smo spremni da talentovanom i ambicioznom timu Dalije dodamo svoje kompetencije, da obogatimo recepture postojećih brendova kao i da proširimo asortiman, a samim tim i izbor kvalitetnih prirodnih proizvoda.

    U recepturama proizvoda Siberian Wellness-a koriste se prirodni sastojci, nastavljate li sa istim konceptom i u proizvodnji Dahlia asortimana?

    Sigurno ćemo nastaviti da koristimo prirodne sirovine iz ekološki čistih delova Sibira ali planiramo i da stvorimo potpuno nove proizvode na bazi prirodnih darova koje Srbija itekako poseduje. Imamo ambiciozne planove i cilj nam je  da novi artikli proizvedeni u srpskoj fabrici postanu popularni ne samo u Srbiji već i na Balkanu, kao i u Evropi i Turskoj.

    U kom pravcu planirate da se razvijate u bliskoj budućnosti?

    Zahvaljujući regulativama u srpskim zakonima, imamo mogućnost da obnovimo proizvodnju eko linije proizvoda za domaćinstvo čija je proizvodnja u Rusiji prekinuta jer se naša kompanija strogo i dosledno drži stava da testiranja ne vršimo na životinjama. Takođe, u planu za 2023. godinu nam je i redizajn postojećih brendova Dalije koje ćemo uz očuvanje prepoznatljivosti učiniti interesantnijim i savremenijim. Osim proizvodnje Siberian Wellness preparata planiramo da stvorimo i liniju srpske kozmetike i da proširimo postojeći asortiman fabrike inovativnim proizvodima. Naš tim prati sve napredne globalne trendove, a to znači da će Dahlia ići u korak s vremenom, a fabrika sa skoro stogodišnjom istorijom će dobiti moćan impuls za dalji razvoj!

    Izvor: BIZLife

    Foto: Stefan Simonović/Privatna arhiva

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE