Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Predsednik otvorio Sajam turizma: Za 10 godina utrostručen priliv od turizma

    Na Beogradskom sajmu je otvoren 44. Međunarodni sajam turizma, na kojem će se do 26. februara predstaviti oko 350 izlagača iz 33 zemlje, a ovogodišnja zemlja-partner Sajma je Kina.

    Predsednik Srbije Aleksanadar Vučić rekao je, otvarajući Sajam koji se održava pod sloganom „Kad je odmor, nije teško“, da je Srbija poslednjih godina napravila veliki pomak jer je priliv od turizma 2,5 milijardi evra.

    „Pre deset godina priliv od turizma je bio 720 miliona evra, a sada je tri puta veći“, rekao je Vučić. Dodao je da je dva puta više noćenja gostiju, ali da Srbija ne treba da bude zadovoljna, kao i da će morati da gradi infrastrukturu za planinski turizam i da razvija banjski turizam.

    Od 1. januara do 15. februara ove godine u odnosu na isti period prošle godine preliminarni podaci, prema rečima Vučića, pokazuju da je porastao broj dolazaka stranih turista za 53 odsto, a broj noćenja za 69 odsto.

    Naveo je da je posebno zadovoljan što je na Sajam došlo 20 kineskih firmi i pozvao turiste iz Kine da dođu u Srbiju jer imaju mnogo šta lepog da vide, a „nigde u Evropi neće biti dočekani tako otvorenog srca i raširenih ruku kao u Srbiji“.

    Sajam turizma

    Broj kineskih turista, kako je rekao, od 2012. do 2019. godine – do pandemije, povećan je 30 puta, ali „želimo da bude povećan 300 puta i 3.000 puta“.

    „Otvaranje direktnih (avionskih) linija će pomoći da se veliki broj kineskih turista dovede ovde, kao što ćemo mi sa velikom željom i strašću posećivati Kinu“, rekao je Vučić i dodao da će uskoro biti otvorena i avio-linija do Šangaja i drugih delova Kine što će pomoći da veliki broj kineskih turista dođe u Srbiju.

    Kina partner Sajma

    Na Sajmu turizma premijerno se predstavljaju: Alžir, Burundi, Kamerun, Obala Slonovače, Gabon, Ekvatorijalna Gvineja i Namibija.

    I ove godine tu su popularne Turska, Grčka, Crna Gora, Tunis, Bugarska, Slovenija, Bosna i Hercegovina, Hrvatska, Kipar, Severna Makedonija, kao i prošlogodišnji učesnici Maldivi i Sao Tome i Prinsipe.

    Kina, kao zemlja partner Sajma, predstavlja na svom štandu kinesku kulturu kroz predmete kao što su pekinške tradicionalne lutke od svile, skulpture „zeca s Meseca“, skulpture i predmete od porcelana, duboreze, savreme proizvode kreativne kulture.

    Srbija će se predstaviti u Hali 4 Beogradskog sajma kroz nastupe Turističke organizacije Srbije (TOS), Turističke organizacije Beograda (TOB) i mnogih lokalnih i regionalnih turističkih organizacija iz svih delova zemlje.

    Radno vreme Sajma od četvrtka 23. februara do subote 25. februara je od 10 do 19 časova, a u nedelju, 26. februara, od 10 do 18 časova. Cena pojedinačne ulaznice je 450 dinara, a za grupne posete s minimum osam osoba karta je 350 dinara.

    Izvor: Beta

    Foto: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE