Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poslovni inboks, Viber

    Kako je Poslovni inboks promenio iskustvo korišćenja Vibera?

    Rakuten Viber je u januaru ove godine predstavio svoj Poslovni inboks (ili “Poslovno sanduče”), uređeni odeljak posvećen isključivo komunikaciji korisnika sa verifikovanim brendovima i kompanijama koji se nalazi na vrhu ekrana sa ličnim prepiskama. Ovo rešenje donelo je brojne pogodnosti i unapređeno iskustvo pri njegovom korišćenju, u kojem se poslovne prepiske lako lociraju, ne mešaju sa privatnim i ne ometaju tok razgovora.

    Kroz anketu koja je prethodila lansiranju Poslovnog inboksa, Viber je nastojao da razume odnos njegovih korisnika prema poslovnoj komunikaciji na platformi. Rezultati su pokazali da 50 odsto korisnika u Srbiji prima poruke od brendova ili kompanija na dnevnoj osnovi, a da ih 68 odsto njih pročita ili odmah ili u prvih 24 sata od prijema.

    Interesantno je da su tokom prošle godine Viberovi korisnici primili 73 odsto više transakcionih poruka, poput informacija o plaćanjima, potvrde porudžbina i podsetnika za sastanke, nego što je to bio slučaj u 2021. Broj konverzacijskih poruka u aktivnim razgovorima sa kompanijama – u kojima su korisnici postavljali pitanja, primali preporuke za proizvode i podršku posle prodaje i delili svoje utiske – uvećao se za 17%. Takođe je primećen i porast od 11 odsto u razmeni promotivnih poslovnih poruka – poput posebnih ponuda, popusta i vaučera za povoljniju kupovinu.

    Poslovni inboks pogodan za korisnike

    Da iskustvo korišćenja Poslovnog inboksa pogoduje korisnicima potvrdilo je 69 odsto učesnika prve ankete u centralnoj i istočnoj Evropi – dok je više od 55 odsto poželelo da upravo tu prima poruke. Dva meseca posle njegovog predstavljanja, pozitivan odnos korisnika potvrđuje da su se veoma brzo i lako navikli na prednosti koje Poslovni inboks pruža – a naročito što doprinosi boljoj organizovanosti korespondencije i štedi vreme.

    Poslovni inboks omogućava brendovima i kompanijama da efikasnije komuniciraju sa korisnicima Vibera. Najnoviji podaci pokazuju da je procenat pregledanih poslovnih poruka od predstavljanja funkcije do danas u stalnom porastu. Prosečni procenat CTR (“Click-Through Rate” ili Registra potpunog pregleda) promotivnih poruka je za preko 6 odsto veći u periodu od sredine februara do sredine marta prošle godine. Ovaj trend ukazuje na to da korisnički izbor ide u smeru toga da imaju više kontrole i prilagođavaju iskustvo sopstvene poslovne komunikacije unutar aplikacije. Što se Srbije tiče, važno je istaći da je procenat CTR za promotivne poruke porastao za 10 odsto u odnosu na period februar-mart 2022.

    Viber kao važan marketinški kanal

    „Kao aplikacija za svakodnevnu upotrebu sa širokim korisničkim opsegom, Viber se upotrebljava ne samo za privatnu komunikaciju već i kao važan marketinški kanal za poslovne korisnike. Kroz više rešenja za plasman reklamnog i informativnog sadržaja omogućavamo ostvarenje ličnih veza između brendova, kompanija i naših korisnika. Cilj nam je da učinimo sve kako bi se korisničko iskustvo u ovom domenu stalno unapređivalo, kao i da optimizujemo rezultate brendova i kompanija kroz uvođenje posebno prilagođenih funkcionalnosti i inovativnih rešenja u okruženju u kome je važnost pojma privatnosti primarna”, naglasila je Daniela Ivanova, direktorka za razvoj za tržišta Evrope kompanije Rakuten Viber.

    U cilju ostvarenja svoje strategije prerastanja u super-aplikaciju, brojne dodatne mogućnosti su dostupne na Viberu kojima se zaokružuje ekosistem usluga priređenih kako bi se podmirile svakodnevne potrebe korisnika – od upravljanja dostave poručene robe, provere vremenske prognoze – pa sve do uživanja u zabavnim sadržajima, korišćenja rešenja iz domena finansijskih tehnologija i elektronske kupovine. Poslovni inboks upotpunjuje dijapazon Viberove ponude usluga koje pružaju dodatnu vrednost korisnicima i pruža dodatni nivo efikasnosti i pogodnosti uvođenjem nove generacije komunikacije i odnosa između brendova, kompanija i korisnika.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Rakuten Viber

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE