Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Poskupele peronske karte na Beogradskoj autobuskoj stanici

    Peronska karta na Beogradskoj autobuskoj stanici (BAS) donedavno je koštala 190 dinara, a sada je 220, koliko putnike košta udisanje vazduha i stajanje na peronu dok čekaju autobus, jer ne dobijaju ništa više od toga, pošto se korišćenje toaleta posebno plaća, prenela je danas Nova.rs.

    Na sajtu BAS-a nema apsolutno nikakvog obaveštenja da je povećana cena peronske karte, pa se putnici o tome obaveštavaju na licu mesta, prilikom kupovine karte.

    Iako većini putnika ovaj trošak deluje potpuno besmisleno i neopravdano, naplata peronske karte u potpunosti je legitimna i propisana Opštim uslovima poslovanja autobuskih stanica, koje je definisala Privredna komora Srbije.

    BAS, Beograd, stanice

    BAS, Beograd, stanice (Screenshot YT NOVA S)

    Istim pravilnikom definisano je šta sve jedna autobuska stanica mora da poseduje. Pre svega, to su prijem i otprem autobusa, bezbedno ukrcavanje i iskrcavanje putnika i prtljaga, izdavanje karata, davanje informacija putnicima. Pored toga, svaka autobuska stanica treba da ima toalet i garderobu koje mogu da koriste svi putnici.

    Putnici koji prevoz čekaju na BAS-u moraju da doplate 50 dinara za korišćenje toaleta, jer taj trošak ne ulazi u cenu peronske karte. Garderoba je, za putnike u Beogradu, verovatno misaona imenica.

    Za kontrolu stanica, uslova rada, pa samim tim i usluga koje pružaju stanice, nadležno je Ministarstvo saobraćaja.

    Od resornog ministarstva, do objavljivanja ovog teksta, Novoj.rs nije stigao odgovor na pitanje koje usluge ulaze u cenu peronske karte, kao ni da li BAS zapravo pruža te usluge onako kako je propisano. Istu informaciju nismo uspeli da dobijemo ni od BAS-a, naveo je portal.

    BAS je privremena autobuska stanica, s obzirom na to da glavne nema jer je zbog izgradnje naselja Beograda na vodi, gradska vlast morala ubrzano da izmesti tada glavnu autobusku stanicu u Blok 42 na Novom Beogradu gde je gradnja počela pre pet godina i još nije završena.

    Izvor: Nova S

    Foto: YT NovaS/Screenshot

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE