Posao, motivacija, veštine

Kako da upravljate vremenom? Primenite matricu „hitno-bitno“ za posao

Veoma često se nađemo u dilemi šta prvo da uradimo kada dođemo na posao, odnosno kom zadatku da damo prioritet. Mnogo toga je i hitno i bitno.

Kako biste uspešno obavljali svoj posao, primenite matricu „hitno-bitno“, koju preporučuje biznis mentor Milan Trbojević.

Prema njegovim rečima, ako je koristite, mnogo ćete lakše upravljati svojim vremenom i nećete dolaziti u situaciju da ne znate šta ćete pre.

Postoje četiri kategorije kojima treba da se vodite kako biste posao obavljali bez tenzije:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BIZNIS MENTOR (@milantrbojevic)

1. Bitno i hitno

Ono što je bitno i hitno (ima neki vremenski rok) uradi odmah.

2. Bitno, nije hitno

Ono što je bitno ali nije hitno, planiraj na duže staze.

3. Nije bitno, ali je hitno

Ono što nije bitno za tebe lično, ali je hitno i mora da se završi, delegiraj nekome.

4. Nije bitno, nije hitno

Zadaci koji nisu bitni, a nisu hitni se mogu eleminisati baš zbog toga. Kada se jedan od parametara promeni, biće na tvojoj listi.

Spisak stvari koje treba izbegavati da biste sačuvali produktivnost

 

Izvor: BIZLife

Foto: Pexels

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE