Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Posadili smo rekordnih 600.000 sadnica

    Lanac dm drogerie markt gotovo dve decenije posluje na teritoriji Srbije, a briga i posvećenost zajednici i životnoj sredini godinama su prioritet ove kompanije. Zbog toga je dm prepoznat kao jedna od društveno najodgovornijih kompanija u našoj zemlji koja primenjuje ekološke principe u svim segmentima poslovanja.

    Zahvaljujući ovom projektu, do sada je posađeno 600.000 sadnica na 350 lokacija širom Srbije. Osim sadnje, izuzetno značajan rezultat ovog projekta jeste podizanje svesti o važnosti životne sredine, kao i realizacija brojnih edukativnih aktivnosti.

    U okviru projekta „Zasadi drvo”, koji važi za najveću akciju pošumljavanja sprovedenu na našim prostorima, između ostalog je očišćena dugogodišnja divlja deponija u Bačkoj Palanci, koja je pretvorena u zelenu oazu, i obezbeđeno je 10.000 sadnica za sve osnovne škole u Srbiji. Uz to, održane su 33 edukativne radionice za decu, oslikani su murali u Beogradu i Čačku i organizovane konferencije na temu šumarstva, na kojima su okupljeni eksperti i donosioci odluka iz državnog, nevladinog i privatnog sektora.

    Nedavno su kompanije dm drogerie markt i Adria Media Group zajedno sa institucionalnim partnerima završile i četvrtu sezonu najvećeg projekta masovne sadnje u Srbiji – „Zasadi drvo”

    Naime, „Zasadi drvo” je jedinstven poduhvat za zdraviju životnu sredinu koji su pokrenule kompanije dm drogerie markt i Adria Media Group uz podršku institucionalnih partnera, a on je realizovan uz veliku pomoć zaposlenih, javnih ličnosti i brojnih građana koji su volontirali širom zemlje.

    „Više od 1000 volontera zajedno s našim koleginicama, kolegama i partnerima učestvovalo je u sadnji 600.000 stabala, u najvećoj akciji pošumljavanja u Srbiji. Pored sadnje, ozelenili smo i 17 gradova širom Srbije, a ovu fazu obeležile su i brojne aktivnosti, pre svega, za najmlađe. Edukacije su u ovoj sezoni sprovedene u pet vrtića, a deca su imala priliku da sade lavandu, smilje i ruzmarin, pravila su hotele za insekte i slušala edukativna predavanja o pčelama. Takođe, sve osnovne škole u Srbiji dobile su po dve sadnice bora, koje su posađene u školskim dvorištima, a sprovedeno je i ozelenjavanje dvorišta Medicinske škole u Zemunu. Na putu ka zelenijoj planeti, na ovaj način svoje vrednosti o društvenoj odgovornosti i očuvanju životne sredine prenosimo i najmlađim članovima zajednice”, istakla je Svetlana Jovanović Mitić, resorna menadžerka marketinga i komunikacija kompanije dm Srbija i Severna Makedonija.

    Kompanija dm će nastaviti da sprovodi ovakve ili slične poduhvate koji rešavaju vodeće izazove našeg društva, budući da se filozofija kompanije zasniva na principu koji čoveka stavlja u središte pažnje, odakle dolazi i titula jednog od najpoželjnijih poslodavaca na tržištu rada. Drugim rečima, srž poslovanja godinama je temeljena na takvim principima, odakle se dalje nastavljaju i svi eksterni poduhvati. Stručna zajednica to prepoznaje, te je dm nosilac i brojnih nagrada za filantropiju i društvenu odgovornost.

    Zeleni poduhvati za održivu budućnost – počinju iz drogerija

    Posvećenost drogerijskog lanca dm održivom razvoju najviše se ogleda u ekološkoj osvešćenosti, koja je već postala deo kompanijskog identiteta. Svakodnevno vođena principima odgovornog postupanja prema prirodi i ograničenim prirodnim resursima, kompanija dm je postavila niz kriterijuma održivosti unutar ciklusa proizvodnje, pakovanja i transporta, kao što su: biorazgradiva ambalaža, prirodna kozmetika, proizvodi privatne robne marke koji ne sadrže mikroplastiku, delovi asortimana od recikliranog materijala i produkti za višekratnu upotrebu, kojima se sprečava dodatno zagađivanje prirode, i brojne druge ekološke alternative raznih konvencionalnih proizvoda.

    Sledeći misiju da se prema životnoj sredini treba odnositi pažljivo, dm kroz svoju ponudu pruža kupcima odgovarajuće alternative zahvaljujući svojim robnim markama alverdePro Climate, linijom proizvoda Denkmit nature i dmBio.

    Lanac dm, takođe, zelenim etiketama obeležava brojne proizvode kako bi se naglasila njihova dodatna ekološka vrednost i pomoglo kupcima da ih lakše uoče na mestu kupovine. Osim toga, dm je među prvima u potpunosti povukao plastične kese iz prodaje, u oktobru 2019, a još u junu 2012. godine kupcima ponudio pamučnu trajnu torbu, čijom kupovinom dobijaju doživotnu garanciju na nju.

    Društvena odgovornost na delu

    Brojne humane aktivnosti, podrška različitim organizacijama i društvenim grupama – samo su neki od razloga zašto drogerijski lanac dm godinama nosi titulu jednog od najodgovornijih tržišnih subjekata i donatora u našoj zemlji, te je prošlu poslovnu godinu završio rekordnim donacijama u ukupnom iznosu od 33,23 miliona dinara.

    Različitim vidovima donacija i poznatim projektima i kampanjama, kao što su „Movember”, „Giving Friday” i „Humanitarni sat” u novootvorenim i renoviranim drogerijama, dm teži da motiviše zajednicu, ali i ostale kompanije i pojedince da postanu pozitivan primer kakav i žele da budu. S ciljem da pruži podršku posebno osetljivim kategorijama stanovništva, kompanija se dugi niz godina zalaže za zdravlje, osnaživanje i integritet žena, kroz brojne donacije sigurnim kućama, ili pak sponzorstvo projekata poput „dm ženske trke”. Kako ističu iz kompanije, prioritetan faktor kojim se vode dok planiraju inicijative ove vrste jeste osluškivanje potreba šire zajednice.

    „Ljudi su naš najveći pokretač i poverenje koje nam poklanjaju želimo da uzvratimo na način da dugoročno ukažemo pomoć najranjivijim i najugroženijim grupama u društvu. Takođe, jedan od ključnih faktora jeste i korisnost inicijativa koje pokrećemo, koja se ogleda u istinskom doprinosu rešavanju problema ili oblasti kojom se bavimo”, poručili su iz dm-a.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE