Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Dani komunikacija

    Popisu impresivnih imena za Dane komunikacija pridružio se Moran Cerf, jedan od vodećih neuronaučnika

    Predvodnik nove generacije marketinških lidera, tako je ovog naučnika svetskog glasa opisao upravo otac modernog marketinga Phil Kotler, a uskoro će saznanja kojima je očarao marketinšku industriju globalno podeliti i sa domaćim komunikatorima i tesnatravnja 2024. uz podršku Hrvatskog Telekoma stiže istaknuti neuronaučnik Moran Cerf!

    Dani komunikacija ove godine kreativnost i marketinške komunikacije sagledavaju sa svih strana, nakon dosad najavljenih imena nekih od najboljih kreativaca, mislilaca, psihologa, komunikatora, dizajnera, brend-stratega, futurista i lidera iz celog sveta, sledeća je na redu perspektiva cenjenog neuronaučnika, autora nekih od najcitiranijih radova o donošenju odluka, neuronauke u marketingu i leadershipu. Moran Cerf svoju je impresivnu karijeru započeo kao etički haker: bezbednosnim nadzorom banaka i državnih institucija, što ga je i usmerilo na naučni put proučavanja i potom hakovanja najzanimljivijeg trezora na svetu – ljudskog mozga.

    Vredna saznanja proširio je u brojne sfere – od nauke preko bihejvioralnog marketinga i leadershipa pa sve do storytellinga – kojima jednako suvereno vlada. Njegove su studije kao nikada ranije rasvetlile naše procese odlučivanja i korake kojima je na njih moguće uticati, uključujući predviđanje ljudskih interesa i afiniteta s ciljem kvalitetnog vođstva i oblikovanja uspešnog tima, što će zajednici tržišnih komunikatora koji se iz godine u godinu okupljaju na Danima komunikacija omogućiti dragocene uvide.

    Dani komunikacija

    21.04.2023., Rovinj – 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Party.

    Kompleksnost današnjeg sveta i njegova nikad brža dinamika promene kontinuirani su izazovi s kojima se brendovi suočavaju i zbog kojih se moraju prilagođavati brže nego ikad. Mi u Hrvatskom Telekomu najponosniji smo na snažnu emotivnu povezanost s našim korisnicima. Slušamo ih, razvijamo iskren i otvoren odnos i na taj način gradimo poverenje i povezanost. Da je to dobra praksa, dokazala su i istraživanja koja sprovodimo, a pokazala su da smo telekom brend koji korisnici najviše vole. Razumevanje ponašanja korisnika veoma je važno za svaki brand, a još je važnije predviđanje njihovog ponašanja i razumevanje emocionalnih pokretača za njihove odluke. Nekad je klasičnim metodama istraživanja teško doći do tih emocionalnih pokretača jer se oni često nalaze u podsvesnom delu našeg razmišljanja, poručila je Branka Bajt, Brand direktorka Hrvatskog Telekoma.

    Kako najnovija saznanja neuronauke mogu uticati na kreativne, ali i oglašivačke procese? Na glavnoj festivalskoj pozornici Cerf će na ta pitanja odgovoriti u predavanju pod nazivom 3 Ideas From Neuroscience That Were Discovered in the Last 10 Years and Will Change the Next 10, a učesnike će povesti i iza kulisa vrhunskih dostignuća te njegova fascinantnog rada s nekima od vodećih tehnoloških kompanija koji će označiti decenije pred nama.

    Podsetimo, već je najavljen niz predavača izuzetnog festivalskog postava – učesnicima će se u Rovinju, uz Cerfa, pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem Dan Ariely; kreativni buntovnik iz Azije s više od tisuću priznanja za svoj rad Eugene Cheong; futuristkinja i stručnjakinja svetskog glasa koja naukom dekonstruiše stres i motivaciju Shivvy Jervis; vodeći komunikator Google-ovog AI Laba Deepmind, SpaceX-a i Facebooka Dex Hunter-Torricke; prva advokatica specijalizovana za regulacije i autorska prava videoigara koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverse Micaela Mantegna; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji su shvatili koliko društvene mreže mogu biti istinski uticajne Alex Partridge; brend-strateg svetske reputacije koji stvara jedinstvena iskustva brendova, predvodeći ih do njihovih poslovnih ciljeva Brian Collins – te niz drugih velikih svetskih imena industrije koja će ponuditi neprocjenjiva iskustva, zavidna znanja i vrhunske uvide.

    Svi kreativci, marketingaši, digitalci, mediji i drugi komunikatori koji se i ove godine žele naći u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera informacije o učestvovanju mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

    Izvor: BIZLife

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE