Pomoću veštačke inteligencije do bolje PRODAJE

Guči će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti veštačku inteligenciju kako bi odlučio gde će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog meseca.

Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za čak 20 procenata, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute, a prenosi Blumberg.

Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute.

Kupci troše u proseku 15 do 20 procenata više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.

Keringova onlajn prodaja rasla je u proseku 41 odsto godišnje od 2013. godine, a njen najveći brend Guči je profitabilniji u onlajn prodaji nego u prodaji u prodavnicama.

Izvor: Novosti, Tanjug

Foto: YouTube

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE