Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pomoću veštačke inteligencije do bolje PRODAJE

    Guči će biti prvi brend Kering grupe koji će koristiti veštačku inteligenciju kako bi odlučio gde će poslati nove proizvode, počevši od prodaje torbi u Evropi narednog meseca.

    Novi alat bi mogao poboljšati tačnost prognoze prodaje u grupi za čak 20 procenata, izjavio je direktor Keringovog digitalnog sektora Gregori Bute, a prenosi Blumberg.

    Keringova nova mobilna aplikacija za asistente prodaje, takođe, ima za cilj povećanje prodaje, rekao je Bute.

    Kupci troše u proseku 15 do 20 procenata više kada osoblje koristi softver za pregledanje prethodnih kupovina kupaca, kao i informacije o dostupnim bojama i veličinama u realnom vremenu bez napuštanja sprata prodavnice.

    Keringova onlajn prodaja rasla je u proseku 41 odsto godišnje od 2013. godine, a njen najveći brend Guči je profitabilniji u onlajn prodaji nego u prodaji u prodavnicama.

    Izvor: Novosti, Tanjug

    Foto: YouTube

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE