Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Pet reči koje najbolje opisuju odnos milenijalaca prema radu i životu

    Stapanje rada i života nikada nije bilo očiglednije nego danas, kada smo svi uvek povezani i uvek u pogonu.

    Pošto su odrasli u hiper-povezanom svetu i pošto im pametni uređaj nikada nije bio izvan dosega ruke, milenijalci su prisiljeni da redefinišu ravnotežu izmedju rada i života.

    1. Dugoročno

    – Milenijalce ne vodi misao da će naporno raditi narednih 40 godina, a zatim se penzionisati. Naprotiv, njih podstiče ideja da izgrade život i karijeru tako da mogu da izdrže stalne inovacie i promene obrte koji se dešavaju u poslovnim životima XXI veka.

    2. Integrisano (objedinjeno) 

     Milenijalci su zainteresovani da koriste današnju tehnologiju da bi integrisali (objedinili) rad i život, umesto da ih samo uravnoteže. Izraz „ravnoteža između rada i života“  podrazumeva da je rad odvojen od života, ali zapravo, sve je to život. Prisiljavanje ljudi da stavljaju posao i život u zasebne „fascikle“ koje nemaju međusobnih preklapanja nije realno u današnjem svetu.

    3. Angažovano (uključeno)

     Milenijalci smatraju da su dobro izbalansirali život i rad ako su u stanju da u potpunosti budu angažovani na zadatku, aktivnostima ili ljudima kojima se u određenom trenutku bave. Ravnoteža između rada i života nema nužno veze sa vremenom i mestom, već se radi o stanju uma. Nekim milenijalcima je potrebna pomoć pretpostavljenih da prevaziđu stvari koje ih ometaju, da bi bili u potpunosti prisutni kako bi gorepomenuta ravnoteža bila na maksimumu.

    4. Fluidno (prilagodljivo)

    Milenijalci žele da im ravnoteža između rada i života bude fluidna i fleksibilna i da budu slobodni da da usklade prioritete iz dana u dan. Za njih ravnoteža između rada i života znači da nema strogih granica između ta dva. Fleksibilniji pristup znači manje stresa.

    5. Lično

     Milenijalci žele da svi delovi njihovih profesionalnih i ličnih života dobiju isti nivo pažnje, da su jednako važni i zastupljeni, kao i da jednako napreduju. Oni žele i da postižu profesionalne ciljeve i da imaju vremena za ostvarivanje ličnih. Najvažniji je osećaj slobode i fleksibilnosti da bi se milenijalci osećali ispunjenima i da bi osećali da imaju podršku u svim svojim ličnim i poslovnim poduhvatima. Na primer, mogu produžiti poslovno putovanje još jedan dan da bi razgledali kraj u kome se nalaze, ostajući dostupni za komunikaciju, za slučaj da na poslu nešto iskrsne. Ili na primer, završiti sve obaveze na poslu, a zatim istog dana otići na roditeljski sastanak.

     

    Izvor: Inc.com, BIZLIfe

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE