Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    automobili, 10 najčešćih prevara

    Ovo su automobili koje vozači najmanje menjaju: I kada kupuju novi biraju istu marku

    Kako se prodaja novih vozila vraća na nivoe pre pandemije, sve je je manje kupaca vernih određenoj marki automobila, pokazuje studija kompanije J.D. Power. Ipak, postoje automobili koje vozači najmanje menjaju.

    S obzirom da je na tržištu više izbora, lojalnost kupaca određenim markama automobila je ove godine opala”, rekao je Tajson Jomini, potpredsjednik odeljenja za podatke i analitiku u J.D. Poweru.

    “Osim toga, vlasnici su bili vezani za svoja vozila duže nego što je uobičajeno zbog stalnih prekida u lancu snabdevanja, pa je kao rezultat toga postojala veća verovatnoća da će imati problema sa svojim vozilima”, dodao je.

    Sada kada su neki od tih problema rešeni, kaže on, pa potrošači žele da sednu za volan nečeg drugačijeg i više ne ostaju toliko lojalni marki.

    „Međutim, automobili mnogih od najbolje rangiranih marki imaju slične rezultate iz godine u godinu. Kada vozila pruže iskustvo koje ispunjava očekivanja vlasnika, poput vrhunskog kvaliteta izrade, vlasnici će verovatno nagraditi marke svojom lojalnošću“, smatra Jomini.

    Marke s najvernijim kupcima

    Porše je drugu godinu zaredom najbolje rangiran među vlasnicima automobila premium marke, sa stopom vernosti od 56,8 odsto. Mercedes-Benz (50,5 odsto) je na drugom mestu.

    Automobili

    Vožnja kući automobilom, unsplash

    Volvo zauzima najviše mesto među vlasnicima SUV vozila premium marke sa stopom vernosti od 56,5 odsto. BMW (56,1 odsto) je na drugom mestu.

    Tojota je drugu godinu za redom na najvišem mestu među vlasnicima automobila srednje klase, sa stopom vernosti od 60 odsto. Honda (55 odsto) je na drugom mestu.

    Subaru je na najvišem mestu među vlasnicima crossover vozila sa stopom lojalnosti od 61,1 odsto. Tojota (60,5 odsto) je u istoj kategoriji na drugom mestu.

    Ford je drugu godinu zaredom najbolji među vlasnicima pick-up vozila, sa stopom lojalnosti od 64,6 odsto, što je najveća stopa lojalnosti u studiji. Tojota (60,4 odsto) je i u ovoj kategoriji na drugom mestu.

    Vernost kupaca temelji se na procentu vlasnika vozila koji odaberu istu marku prilikom zamene ili kupovine sledećeg vozila. Studija uključuje lojalnost marki u pet segmenata: premium automobil, premium SUV, automobil srednje klase, crossover i pick-up vozila.

    Podaci iz studije za 2023. godinu temelje se na podacima o transakcijama od sptembra 2022. do avgusta 2023. godine.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE