
Ovo je tek početak!
Za prethodnih deset godina dogodilo se toliko toga: Amerika je prošla put od Obame do Trampa, Srbija od Borisa Tadića do Aleksandra Vučića, Velika Britanija od Evropske Unije do Bregzita… Preživeli smo i smak sveta 12.12.2012.godine i ulazak razvedene glumice Afro-Američkog porekla u britansku kraljevsku porodicu, prisustvovali rađanju pokreta Occupy Wall Street, Black Lives Matter i Me too pa čak i – konačno – videli Leonarda Di Kaprija ovenčanog Oskarom.
Za prethodnih deset godina BIZLife je izrastao u integrisanu komunikacionu platformu i, kao što kažu naše društvene mreže, „jedinog influensera u svetu biznisa“. Kroz, sada već, 100 brojeva BIZLife magazina, razgovarali smo sa odabranim sagovornicima: čelnim ljudima najuspešnijih domaćih i stranih kompanija, predsednicima Vlada, ministrima, ambasadorima i svim relevantnim predstavnicima biznis zajednice. Naš portal i njuzleter su danas ultimativni izvor poslovnih informacija, rezultata i planova kompanija, uspešnih biznis modela, preduzetničkih priča, menadžerskih iskustava…
U želji da lestvicu uvek pomerimo više pre tri godine pokrenuli smo akciju „30 ispod 30“, po ugledu na Forbsovu listu „30 under 30“, koja na jednom mestu okuplja i predstavlja mlade ljude iz različitih sfera biznisa: od onih koji su, i pre 30. rođendana, zauzeli izvršne pozicije u velikim kompanijama, preko onih koji su godinama pripremani da naslede porodični posao do onih koji su uspeli da pokrenu, i u ovim izazovnim vremenima, održe sopstvene biznise.
Želeli smo da vam ih predstavimo, ne samo kroz njihove poslovne uspehe i dostignuća, već i kroz mišljenja, stavove, principe koji su im važni i vrednosti u koje veruju i koje podržavaju. Ponosni smo na to što BIZLifeova „30 ispod 30“ alumni zajednica već okuplja 120 ljudi čija imena i lica ćete u narednim godinama viđati ne samo u našem magazinu, već i na sastancima, u vašoj kompaniji i, možda, baš kao vaše nadređene.
Naš Event&Conference sektor stoji i iza jednog od najatraktivnijih događaja kod nas: BMW Biznis lige, takmičenja u vožnji automobila, koje organizujemo zajedno sa BMW Srbija, gde najbolji među najboljima iz sveta biznisa pokazuju da se jednako dobro snalaze i za volanima moćnih mašina.
Prvi put u Srbiji, organizovali smo akciju koja je naišla na odličan odjek ( i zaista je i doslovno „odjeknula“) u poslovnom svetu. Koncert kompanijskih bendova „BIZbendovi Srbije“, humanitarnog karaktera, je originalan, atraktivan i zapažen koncept koji, nažalost, u poslednje dve godine nismo bili u mogućnosti da ponovimo iz svima dobro poznatih razloga. Ali, obrišite prašinu sa mikrofona i gitara jer vam obećavamo da ćete ove godine ponovo biti u prilici da pružite odličnu svirku, na BIZLife način.
Hvala vam što ste bili uz nas u našoj prvoj deceniji i obećavamo vam – ovo je tek početak!
Ekipa BIZLifea vam želi srećne novogodišnje i božićne praznike i uspešnu i inspirativnu 2022.godinu.
ZAŠTO NAS ČITATE?
„BIZLife je od samog početka za nas značajan partner u komunikacijskim aktivnostima. Ovaj magazin predstavlja svež pristup poslovnim temama, a kvalitet tekstova i raznovrsnost tema, izdvajaju ga kao prepoznatljivo mesto sa relevantnim informacijama od značaja za biznis sektor. Ekipi koja je na čelu želim da i narednih 10 godina budu predvodnici u kreativnom viđenju poslovne realnosti!“ – Aleksandra Džeferović, Corporate Communication Manager, Eurobanka.

Aleksandra Džeferović, Corporate Communication Manager, Eurobanka.
„BIZLife čitam, pre svega, zato što je zgodan format, a njuzleter stiže u dobro vreme. Koncept magazina je drugačiji od ostalih na tržištu jer je namenjen poslovnom svetu i nudi kvalitetne informacije na inovativan i interesantan način. Moj savet za BIZLife za narednih 100 brojeva je da vrati deo fokusa na lifestyle segment, da zadrži svoju autentičnost, ali i da nastavi da se menja u skladu sa promenama u biznisu, i svuda oko nas“ – Marko Milanković, menadžer za korporativnu komunikaciju Nelt Grupe.

Marko Milanković, menadžer za korporativnu komunikaciju Nelt Grupe.
„Objektivnost i pravovremenost, uz odličan dizajn i user friendly portal, ono su što izdvaja BIZLife na tržištu. Čitam BIZLife zato što se bavi aktuelnim temama iz biznisa i što kroz različite kolumne i tekstove predstavlja menadžere i druge poslovne ljude. Volela bih da se u budućnosti bavite i temama koje još uvek nisu toliko prisutne u svakodnevnom biznisu: kako će izgledati buduće poslovanje u različitim industrijama, koji su trendovi u menadžmentu i biznisu u Evropi i USA, a koji nisu još uvek stigli u Srbiju, kao i karijernim i biznis savetima za menadžere od 30+, 40+, 50+ godina…“ – Jelena Bulatović, izvršni direktor Srpske asocijacije menadžera.

Jelena Bulatović, izvršni direktor Srpske asocijacije menadžera.
Izvor: BIZLife Magazin