Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Openhajmer

    Japanci će uskoro napokon gledati ,,Openhajmer“: Odlagan je zbog kontroverzi

    Gledaoci u Japanu će uskoro moći da gledaju film ,,Openhajmer“, nakon skoro pet meseci od njegovog izlaska. Izdavanje blokbastera je odloženo zbog kontroverze oko nezvanične marketinške kampanje za koju su kritičari rekli da je trivijalizovala nuklearne napade na Hirošimu i Nagasaki 1945. godine.

    Filmski distributer ,,Bitters End“ rekao je u saopštenju objavljenom na društvenim mrežama u četvrtak da će film, u režiji Kristofera Nolana, biti objavljen u Japanu 2024. godine.

    ,,O njemu se govori kao o ‘Nolanovom vrhunskom remek-delu’ i privlači pažnju kao glavni kandidat u svim kategorijama filmskih nagrada“, navodi se u saopštenju objavljenom na Instagramu. Konkretan datum izlaska nije objavljen.

    Tročasovni biografski film oborio je nekoliko rekorda od svog globalnog objavljivanja ranije ove godine, postavši film sa najvećom zaradom, prema Univerzalu.

    Međutim, „Openhajmer“ je takođe bio u centru kontroverze. Film, koji govori o Džulijusu Robertu Openhajmeru, koji se smatra ocem atomske bombe, objavljen je istog vikenda u julu kao i „Barbi“, film o legendarnoj Mattel-ovoj lutki, u mnogim delovima sveta.

    Barbenheimer

    Filmovi „Oppenheimer“ and „Barbie“ (AP Photo/Chris Pizzello)

    Barbenhajmer

    Kao rezultat toga, mnogi ljudi su otišli ​​da gledaju oba filma, a društvene mreže su bile preplavljene nezvaničnim „Barbenhajmerovim“ mimovima koje su napravili fanovi.

    Objave su izazvale negodovanje u Japanu, a filmska grupa Warner Bros. se izvinila. Postovi sa zvaničnog „Barbie” naloga, ispod kojih su stajali odgovori na nezvanične mimove, kasnije su izbrisani.

    Kritičari su rekli da su te objave trivijalizovale nuklearne napade američkih vazduhoplovnih snaga na japanske gradove Hirošimu i Nagasaki 1945. godine, u kojima je odmah ubijeno najmanje 110.000 ljudi i desetine hiljada više od posledica.

    Izvinjenje Warner Bros-a

    Filmska grupa Warner Bros. je tada rekla za CNN: „Warner Brothers žale zbog nedavnog neosetljivog angažmana na društvenim mrežama. Studio nudi iskreno izvinjenje.”

    Warner Bros., kao i CNN, je jedinica Warner Bros. Discovery.

    U međuvremenu, rivalski haštag – „NoBarbenheimer“ – privukao je pažnju na društvenim mrežama u Japanu, a ljudi su ga koristili da kritikuju spajanje dva filma na „Barbie“ nalogu.

    Džefri DŽ. Hol, američki akademik sa sedištem u Tokiju, napisao je na Tviteru: „Kontroverza #NoBarbenheimer je podsetnik na jaz u percepciji između Japana i SAD po pitanju nuklearnog oružja.“

    Japanci odrastaju učeći o užasima atomskih bombi i svake godine memorijalne ceremonije se tretiraju kao nacionalne vesti. Iako je prošlo 78 godina, ovi događaji daleko od toga da su zaboravljeni u Japanu.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Beta/AP

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE