Dubai čokolada, "Dori Berry"

Ona je donela prvu Dubai čokoladu u Srbiju: Priča o Teodori i njenom slatkom uspehu

Kada spojite globalne trendove, inovativan duh i ljubav prema slatkišima, dobijete brend koji nikoga ne ostavlja ravnodušnim. Ovu formulu uspešno je iskoristila i implementirala Teodora Samardžić, osnivačica brenda „Dori Berry“, koja je svojim proizvodima unela pravo osveženje na domaće tržište. 

U razgovoru za naš portal, Teodora otkriva kako je od viralnog TikTok videa došla do prepoznatljivog imena na tržištu, i kako je Dubai čokolada koja kombinuje luksuz, autentičnost i pristupačnost uspela da osvoji srca cele Srbije.

Dubai čokolada, "Dori Berry"

Dubai čokolada, „Dori Berry“

Iza uspešnog brenda „Dori Berry“ stoji mlada preduzetnica Teodora Samardžić, koja je preduzetničke korake započela još tokom studija na Fakultetu organizacionih nauka. Njena strast prema marketingu i ljubav prema slatkišima spojile su se u kreiranju autentičnog proizvoda koji, kako kaže, „spaja luksuz i pristupačnost – ne samo u estetici već i u svakom zalogaju“.

Ideja za brend nastala je spontano. Prvobitni koncept – voće i slatkiši preliveni čokoladom, evoluirao je kada je Teodora otkrila čokoladu sa kadaifom i pistaćima, tada globalni hit.

Dubai čokolada, "Dori Berry"

Dubai čokolada, „Dori Berry“

„Ovaj trend bio je na vrhuncu popularnosti, pa sam odlučila da ga isprobam i podelim proces pravljenja na TikToku. Video je postao viralan i odmah skrenuo pažnju na nešto novo i drugačije za srpsko tržište. U tom trenutku sam znala – to je proizvod koji savršeno spaja pun ukus, kreativnost i originalnost, baš ono što sam tražila! Bila sam sigurna da će se odlično uklopiti u našu ponudu i doneti osveženje na tržište domaćih poslastica“, kaže Teodora.

Inovacije kao ključ uspeha

Dubai čokolada je odmah postala hit, ali Teodora ističe da uspesi nisu došli bez izazova.

„Najveći problem bio je pronalaženje pravog kadaifa u Srbiji, jer lokalni dobavljači nisu mogli da obezbede potrebne količine. Slična situacija bila je i sa pistaćima, jer se potražnja drastično povećala. Ipak, nijedna od ovih prepreka nije me obeshrabrila. Naprotiv, podstakle su me da budem još kreativnija i prilagodljivija.“

Teodora Samardžić, "Dori Berry"

Teodora Samardžić, „Dori Berry“

Zahvaljujući istrajnosti i posvećenosti, brend „Dori Berry“ postao je sinonim za kvalitet.

„Naš recept nije promenjen od prvog dana. Kombinacija čokolade, kadaifa, pistać krema i pasta čini naš proizvod posebnim. Svaka čokolada se pravi ručno, sa pažnjom i posvećenošću, a proporcije koje koristimo – čokolada, kadaif, pistać krem, pistać pasta – ostale su iste od početka. To je ono što nas izdvaja na tržištu“, napominje ona.

Viralan uspeh i budući planovi

Teodora priznaje da nije očekivala toliku popularnost zbog jedne čokolade.

„Ja sam verovala u kvalitet proizvoda, ali nisam mogla da predvidim da će tako brzo postati popularan. Srbi su zaista veliki ljubitelji slatkiša i očigledno su prepoznali kvalitet i specifičnost Dubai čokolade, što me je ohrabrilo da napravim pravu malu fabriku čokolade, gde radimo svakodnevno da zadovoljimo potrebe tržišta“, izjavila je Teodora za BIZLife.

 "Dori Berry"

„Dori Berry“

Inovacije su deo svakodnevnog rada ovog brenda. „Razvijamo nove ukuse, jer nam je inovativnost glavni fokus, pored kvaliteta. Za sada u ponudi imamo belu čokoladu sa slanom karamelom i perecama, kao i mlečnu čokoladu sa špekulas kremom i keksom, ali ovo je tek početak.“ U planu su i novi proizvodi, uključujući pistać krem sa kadaifom, praline, čokoladirano voće, kao i čokoladne deserte inspirisane globalnim trendovima. Dubai čokolada nije samo proizvod – ona je i doživljaj, naglašava Teodora.

„Današnji potrošači traže proizvode koji nisu samo hrana, već i iskustvo. Naša čokolada savršeno odgovara tom trendu.“ Zahvaljujući TikToku i društvenim mrežama, brend je uspeo da stvori prepoznatljiv identitet i privuče ljubitelje ne samo ukusa već i kreativnosti.

Dori Berry

„Dori Berry“

Ukusi inspirisani Srbijom

U sklopu daljih inovacija, Teodora razmišlja o ukusu čokolade inspirisane Srbijom. „Definitivno bi to bila kombinacija plazme i eurokrema, što je i bila jedna od početnih ideja. Takođe, razmišljamo o čokoladi sa Smokijem i kikiriki puterom, jer verujemo da bi to bio pun pogodak za domaće tržište.“

Priča Teodore Samardžić i brenda „Dori Berry“ dokaz je da hrabrost da se uvede nešto novo na tržište može doneti ogroman uspeh. Spoj globalnih trendova, kreativnosti i kvaliteta doveo je do proizvoda koji su osvojili srca ljubitelja slatkiša u Srbiji. Sa ambicioznim planovima i strašću prema inovacijama, čini se da je ovo tek početak za Teodoru Samardžić i „Dori Berry“.

Saznajte sve o dešavanjima u biznisu, budite u toku sa lifestyle temama. PRIJAVITE SE NA NAŠ NEWSLETTER.

Izvor: BIZLife/Jovan Kragović

Foto: Privatna arhiva

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE