Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netflix

    Odluka o zabrani deljenja lozinke se obila o glavu: 200.000+ korisnika u Australiji napustilo Netflix

    Posledice odluke o zabranjivanju deljenja lozinki ozbiljno su zabrinule Netflix, prema izveštavanju Forbes-a, u kojem se navodi da je otprilike 200.000 australijskih korisnika napustilo je platformu, tražeći utočište u alternativnim striming servisima.

    Štaviše, čini se da su nova pravila Netlifx-a navela 7% novih pretplatnika koji su se prijavili u poslednjih godinu dana da otkažu pretplatu na Netlifx.

    Iako je istraživanje sprovedeno u Australiji, svedoci smo ovog scenarija širom sveta pošto niko nije naročito srećan zbog zabrane deljenja lozinki koju je Netlifx uveo.

    Prema podacima do kojih je došao CBNC, više od 100 miliona domaćinstava deli naloge – oko 43% njihove globalne korisničke baze – što utiče na mogućnost Netlifxa da investira u novi sadržaj.

    S druge strane, deljenje lozinki za striming platforme odavno je uobičajena praksa, a nije teško uvideti zašto. Ljudi su zauzeti i neće nužno svaki dan po ceo dan strimovati filmove i serije.

    Umesto toga, oni se odlučuju za održiviji pristup, deleći svoje naloge sa prijateljima i porodicom. Ova praksa ne samo da promoviše veći angažman, već i podstiče održivost smanjenjem broja pojedinačnih pretplata.

    Pored toga, danas je postalo neophodno da se pretplatite na više platformi pošto se većina serija distribuira isključivo na pojedinačnim platformama. Dugoročno, korisnici će početi da otkazuju pretplate ili – pogodili ste – početi da dele lozinke; to je logičan sled događaja.

    U tom kontekstu, deljenje lozinki može se posmatrati kao prirodan odgovor na industriju koja tek treba da pronađe univerzalno pristupačno rešenje za potrošače.

    Više o ovoj temi pročitajte na portalu WebMind.

    Izvor: WebMind

    Foto: WebMind

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE