Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Od naslovnice časopisa Time i dizajna Nike patika do Dana komunikacije – Timothi Goodman dolazi u Hrvatsku

    Ponekad nam je potreban podsetnik svih onih nematerijalnih vrednosti koje često zaboravljamo u svakodnevnoj žurbi, a Timoti Gudman, poznati umetnik i kreativac, savršeno će povezati komunikacionu industriju sa umetnošću – i svrhom.

    Nije mu stran ni autoportret, ni naslovna strana magazina Tajm – put do uspeha je često neobičan, a to niko ne zna bolje od Timotija Gudmana, novog gosta na ovogodišnjim Danima komunikacija! Festival tržišnih komunikacija, koji će od 11. do 14. aprila u Rovinju okupiti kreativnu, komunikacijsku i digitalnu industriju, posvećen je tipično-atipičnom stvaralaštvu koje prevazilazi granice racionalnosti i prati samo svoja pravila, a upravo to je ono što predavanje Moraš da napraviš mnogo stvari pre nego što možeš da napraviš stvari poput sebe ovog proslavljenog umetnika, dizajnera, ilustratora, muraliste i autora.

    02.04.2022., Rovinj, 8. dani komunikacija odrzavaju se u Rovinju. Atmosfera POSJETITELJA

    Timoti Gudman ima jedan cilj u životu – da se izrazi autentično i potpuno. A da društvo to prepoznaje, pokazuje i činjenica da danas njegov portfolio krase ne samo prelepi dezeni na zidovima u Vilijamsburgu, već i saradnje sa svetskim brendovima kao što su Apple, Gugl, Muzej moderne umetnosti i Iv Sen Loran.

    On je umetnik u pravom smislu te reči, a njegove ilustracije imaju važan zadatak: pokreću važne dijaloge o životu i stvaralaštvu.

    Bilo da se radi o uređenju košarkaškog terena u školi u Bruklinu ili dizajnu patika za Nike, on stalno pronalazi nove načine da razgovara o važnim temama. Čuveni njujorški kamioni za smeće ukrašeni crtežima, ali ukrasi na zidovima modernih hotela u Njujorku – sve je to delo ovog kreativnog genija koji ne prihvata granice i ne ograničava svoju umetnost lokacijom i formatom, stoga je čak i na majicama popularnog brenda Uniklo. Međutim, Gudmanova umetnost se ističe ne samo po svojoj raznolikosti, već i po snažnom uticaju koji ima na društvo.

    „Uz neverovatan kreativni izraz, specijalnosta Gudmanovog rada je da su mentalno zdravlje, politika i ljubav samo neke od tema na koje se fokusira u svom radu. Dani komunikacije dolaze sa veoma ličnim zadatkom – u društvu učesnika festivala, žele da se vrate na sam početak i da ponude svoj odgovor na večno pitanje industrije, ali i van nje: kako definisati smisao? Nestrpljivi smo da sve saznamo u Rovinju“, rekla je Anđela Buljan Šiber, članica organizacionog odbora festivala.

    21.04.2023., Rovinj – 9. Dani komunikacija 2023. u Rovinju. Don’t Let ‘Purpose’ Ruin Our Industry, Toshihiko Tanabe.

    Podsetimo, program festivala je već objavljen i najavljen je niz predavača sa izuzetnom postavom tipičnih i netipičnih Dana komunikacije – učesnicima će se u Rovinju pridružiti i svetski poznati bihejvioralni ekonomista, psiholog i naučnik koji se bavi ljudskim ponašanjem, Dan Arieli; kreativni buntovnik iz Azije sa više od hiljadu nagrada za svoj rad Eugene Cheong povered bi ENNA; futurista i svetski poznati stručnjak koji koristi nauku da dekonstruiše stres i motivaciju, Šivi Džervis; vodeći komunikator Google-ove AI Lab Deepmind, SpaceX i Facebook Dek Hunter-Torricke powered by Google; prva žena advokat specijalizovana za regulaciju video igara i autorska prava koja će nas povesti na putovanje kroz kontroverzni metaverz Mikaela Mantenja; svetski poznati neuroznanstvenik i vođa nove generacije marketinških lidera Moran Cerf povered bi Hrvatski Telekom; osnivač viralnih Facebook stranica UNILAD i LADbible i jedan od prvih koji je shvatio koliko istinski uticajni društveni mediji mogu biti Alek Partridge powered by Konzum; najveći šaljivdžija današnjice u još jednoj proslavljenoj ulozi Oobah Batler; svetski poznati brend strateg koji stvara jedinstvena iskustva za brendove, vodeći ih ka njihovim poslovnim ciljevima Brajan Kolins; globalno nagrađivani govornik, autor i komunikacijski trener koji transformiše kompanije, menadžere i lidere u komunikacijske majstore Marnika Vandebruka; marketinški stručnjak specijalizovan za rast brendova i autor bestselera Zakoni pripovedanja brendova Džesika Đoglio – i niz drugih velikih svetskih imena u industriji koja će ponuditi neprocenjiva iskustva, zavidno znanje i vrhunske uvide.

    Svi kreativci, marketari, digitalci, mediji i ostali komunikatori koji ove godine žele da budu u društvu domaćih i svetskih tržišnih lidera, informacije o učešću mogu pronaći na www.danikomunikacija.com.

     

    Izvor: BIZLife

    Foto: Promo

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE