Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Zrenjanin

    Otvoren deo obilaznice oko Zrenjanina: Izmešta se teretni saobraćaj iz grada

    Deo obilaznice oko Zrenjanina, dug 3,7 kilometara, otvoren je u utorak za saobraćaj. Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije Tomislav Momirović rekao je otvarajući tu deonicu da je obilaznica ključna za izmeštanje svog teretnog saobraćaja iz grada, manju emisiju štetnih gasova i razvoj industrije.

    Prema njegovim rečima, na proleće će početi izgradnja petog sektora, dužine četiri kilometara. U pitanju je poslednja deonica obilaznice. Njenim završetkom će sav teretni saobraćaj biti izmešten iz Zrenjanina.

    Momirović je naveo da je cilj Vlade Srbije da Zrenjanin bude industrijski centar, ne samo Vojvodine, već i Srbije.

    Tomislav Momirović, radovi

    Tomislav Momirović, radovi (BETAPHOTO/MINISTARSTVO GRADJEVINARSTVA, SAOBRACAJA I INFRASTRUKTURE/Djordje Krstic/MO)

    Šta je Zrenjanin još dobio i kakvi su planovi?

    Ukazao je i da se upravo zbog toga završavaju višedecenijske investicije. U planu je i početak gradnje autoputa Beograd – Zrenjanin – Novi Sad.

    „Nećemo se zaustaviti dok to ne uradimo. To dugujemo građanima Zrenjanina i to je naša misija“, poručio je Momirović.

    Na završenoj deonici izgrađen je i najskuplji objekat na trasi obilaznice – most preko reke Begej, prvi koji je Zrenjanin dobio posle tri decenije, kao i dve kružne raskrsnice.

    Gradonačelnik Zrenjanina Simo Salapura kazao je da je tema izgradnje obilaznice oko Zrenjanina aktuelna skoro 40 godina. Dodao je da je prva deonica završena 1987. godine.

    „Evo nas 35 godina kasnije na trasi od 3,7 kilometara koju danas puštamo u rad i zahvaljujući Vladi Srbije, Ministarstvu građevinarstva i Putevima Srbije, ali i strpljenju naših građana, uspeli smo da i ovaj važan posao završimo“, rekao je Salapura.

    Zrenjanin

    Zrenjanin, screenshot

    Izmešta se tranzitni saobraćaj iz grada

    Objasnio je da se otvaranjem nove saobraćajnice izmešta veliki deo tranzitnog saobraćaja iz grada, pre svega sa državnih puteva iz pravca Kikinde, Novog Sada, Nove Crnje, Bečeja i Temišvara.

    „U tom delu uspeli smo da rasteretimo apsolutno ovaj tranzitni pravac. Manje vozila u gradu, manje zagađenja, gužve i habanja gradskih ulica“, rekao je Salapura.

    Ukazao je i da je od velike važnosti završetak i poslednje deonice od 3,7 kilometara sa dve kružne raskrsnice i sa nadvožnjakom preko pruge Zrenjanin – Pančevo i sa popustom preko Aleksandrovačkog kanala.

    „Projektno tehnička dokumentacija je spremna i ostaje samo da se dogovorimo u kom obimu i kojom dinamikom mogu da krenu radovi na poslednjem kraku. Tada izmeštamo i saobraćaj koji ide iz Beograda. Sa najavljenim autoputem završavamo kompletnu obilaznicu oko grada“, naveo je Salapura.

    Rekao je i da je to nova razvojna šansa grada. Izrazio je uverenje da će Grad Zrenjanin, zajedno sa Vladom Srbije, resornim ministarstvom i Putevima Srbije obilaznicu oko gradu u potpunosti završiti u naredne dve godine.

    Izvor: Beta

    Foto: Screenshot YT

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE