Kombank Dvorana dobila novo ime

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    MTS novi sponzor Kombank Dvorane

    Kombank Dvorana dobila novo ime

    Kompanija Telekom Srbija, sa svojim brendom MTS – novi je naslovni sponzor Kombank Dvorane, nekadašnje Dvorane doma sindikata – objekta koji  ima decenijsku tradiciju održavanja kulturno-umetničkih događaja na Balkanu. Kultna, multifunkcionalna Dvorana u centru grada od 29. aprila i zvanično će postati MTS DVORANA. To je danas saopšteno na konferenciji za medije u Press centru Dvorane.

    Podsetimo „Javni poziv za izbor naslovnog sponzora“ raspisan 11. februara, završen je  15. marta.

    Direktor Kombank Dvorane Igor Stanković na konferenciji za medije je istakao: „Afirmacija kulture, zabave i umetničkih vrednosti buduće MTS Dvorane su vrednosti od kojih ne odustajemo. U partnerstvu sa MTS-om vizija kreativnog oblikovanja i unapređenje sadržaja MTS Dvorane će biti još značajnija. Tradicija koju Dom Sindikata nosi u svojoj preko šesedeset godina dugoj istoriji u partnerstu sa MTS-om, liderom tržišta u svakom segmentu svog poslovanja, dovešće do toga da MTS Dvorana ostane kultno mesto ugrađeno u DNK svih generacija, kao najbolje, sada i najlepše, mesto kulturnih, zabavnih, mužičkih i umetničkih dešavanja u Beogradu i čitavoj Srbiji”, kaže Stanković.

    MTS novi sponzor Kombank Dvorane

    MTS novi sponzor Kombank Dvorane

    Generalni direktor Telekoma Srbija, Vladimir Lučić sa svoje strane je poručio: „Pre svega izrazio bih veliko zadovoljstvo što će se Dvorana koja je bila poznata kao Dom sindikata u narednom periodu zvati MTS Dvorana, a sve kao rezultat ugovora o višegodišnjem sponzorstvu koji smo danas potpisali. Kada to kažem važno je da, sa jedne strane, imamo u vidu da je Dom sindikata kultno mesto ne samo beogradske, već i srpske, a u ranijim vremenima i jugoslovenske kulture, dok je sa druge strane, Telekom Srbija poslednjih godina sinonim za produkciju najboljih domaćih serija i filmova, kao i za podršku kulturi u najširem smislu.

    Upravo iz tog razloga ovo partnerstvo posmatramo kao potpuno prirodan korak kako za našu kompaniju, tako i za naše partnere. Ubeđen sam da će naša saradnja rezultirati još boljom kulturnom ponudom za sve građane i goste Beograda, i da će mts dvorana biti mesto okupljanja i druženja ljubitelja kulture“, ističe Lučić.

    Kako je ranije saopšteno u Dvorani Doma Sindikata, na čijim temeljima je nikla jedna od najposećenijih i najmodernijih institucija kulture – kada su u pitanju pravila konkursa, budući sponzor, između ostalog, ima pravo da promeni naziv objekta, tako što će imenu “Dvorana” dodati ime svog brenda, da postavi oznake sa novim nazivom na fasadi i u unutrašnjosti objekta, kontroliše zaključivanje ugovora sa ostalim sponzorima i niz drugih privilegija kako je u objavljenom javnom pozivu i navedeno.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Filip Olćan

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE