Novi generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija o Beogradu i poslovnim ciljevima

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Novi generalni direktor Coca-Cola HBC Srbija o Beogradu i poslovnim ciljevima

    Svetoslav Atanasov nedavno je iz Bugarske došao u Beograd na mesto generalnog direktora kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora. U blogu objavljenom na sajtu kompanije  podelio je prve utiske i planove.

    Za njega je, kaže, nova uloga bila velika čast, a olakšavajuća okolnost je dolazak u prijateljsko okruženje i među prijateljski narod.

    “Znao sam da će moja supruga i moja dva sina, Marin i Kalojan, biti sigurno srećni u Srbiji. Tokom proteklih nekoliko godina smo posećivali Beograd i uvek se divno provodili. Čak i kad smo išli na neke druge destinacije, trudili smo se da barem jedan dan provedemo u Beogradu. To ne čudi, jer mi u Bugarskoj i onako kažemo братя сърби, braća Srbi, zato što imamo sličan, gotovo isti mentalitet”, kazao je Atanasov.

    Zadovoljan je i time kako je protekao prvi sastanak sa novim saradnicima.

    “Prvi sastanak sa najbližim saradnicima je protekao kako sam i očekivao. Puni velikih snova, ideja i zajedničke posvećenosti, sigurni da ćemo obezbediti održiv rast ove operacije. Taj dan mi je ulio veliku nadu da ćemo zajedno napraviti nešto veliko”, uveren je generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC.

    Za 2019. godinu kompanija ima definisane i snažne strategije.

    “Najviše treba da se okrenemo rastu prihoda od pojedinačnih pakovanja i osvajanju tržišta, koje postaje sve konkurentnije u različitim zemljama. Mi treba da ostanemo fleksibilni i da naučimo da brzo prilagođavamo svoje planove u promenjenom okruženju. Nastavićemo da se bavimo ulaganjem u razvoj svojih zaposlenih kao i privlačenjem najvećih talenata. Dodatno ćemo ojačati svoju poziciju kao jednog od vodećih poslodavaca i dodatno razviti organizacione sposobnosti. Kada je reč o potrošačima nastavićemo da im nudimo širok asortiman napitaka koje su prilagođeni njihovim potrebama 24 sata dnevno, 7 dana u nedelji. To će od nas zahtevati da se još više prilagodimo svojim partnerima tj. kupcima. Zajedno sa njima, možemo dodatno da ojačamo posvećenost kontinuiranom poslovnom rastu”, poručio je Atanasov.

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE