Novi broj BIZLife magazina: Kako su naši ljudi pokrenuli privatni biznis u Americi
Novi broj BIZLife magazina je upravo stigao. Tema broja kojom smo se bavili u februarskom izdanju je američki san, jer smo želeli da saznamo da li je on mit ili stvarnost.
U temi broja smo predstavili preduzetnike, koji su poreklom iz naše zemlje i regiona, a žive i rade u SAD. Oni su ispričali svoja iskustva u pokretanju biznisa u obećanoj zemlji.
Centralno mesto u magazinu zauzela je kompanija Miele. U njeno ime je za BIZLife govorio generalni direktor Miele Srbija Zoran Đurić. On je u velikom intervjuu otkrio kako Miele uspeva da održi visoke standarde kvaliteta i inovacija u svojim proizvodima i uslugama tokom više od veka postojanja, koji su njihovi najznačajniji projekti i dostignuća, ali i kako vide dalji razvoj kompanije u Srbiji.
Pored ovoga, pripremili smo još zanimljivog sadržaja:
KBF 2024.
Aleksandar Vlahović: Srbija mora da nastavi sa reformama kako bi bila konkurentna.
GENERACIJA Z U BIZNISU
Anđela i Nenad prave tašnice od drveta.
NAJKOLEGA
Po četvrti put, otkrivamo koga su prijatelji sa posla nominovali za laskavu titulu najboljeg kolege.
REČ KAO LEK
Naša nova stalna rubrika. Ovoga puta psihoterapeutkinja Vladica Damjanović istražuje da li veštačka inteligencija može biti terapeut.
PUT POD NOGE
U još jednoj novoj rubrici BIZLifea, slikom i rečju, Branislav Mamić vas vodi kroz neotkrivene predele i lepote Srbije.
EY – Iskustvo i znanje
Program ,,EY Preduzetnik godine“ u fokus vraća značaj malih i srednjih preduzeća u Republici Srbiji.
EMBA – karta za uspeh
Rome Business School Belgrade sve obrazovne programe prilagođava specifičnim potrebama klijenata.
SISTEM MEDIGROUP
Tehnologija u službi zdravlja koja transformiše iskustvo pacijenata.
Izvor: BIZLife Magazin
Foto: BIZLife Magazin