Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nova era hotela u kome su boravili Sofija Loren, Robert de Niro i Džoni Dep

    Jesen je, nova sezona je tu, pred nama. Nekada bi ovaj period bio obeležen raznovrsnošću ponude, događaja, hoteli bi bili puni gostiju, a Beograd nezaobilazna stanica za sve strance koji dolaze u našu zemlju.

    Kako se hotelijeri snalaze u novom normalnom, ima li novosti, energije, planova uprkos svim izazovima na dnevnoj osnovi, saznali smo u hotelu Metropol Palace, a Luxury Collection Beograd, u razgovoru sa Nikolom Milovićem, menadžerom marketinga.

    Kako ste prihvatili nove okolnosti?

    Iskreno, svi smo se navikli na te nove formulacije: novo normalno, fizička distanca, hibridni projekti. Negde shvatiš da si dosad uzimao posao „zdravo za gotovo”, a sada učiš da i u ovim izazovnim vremenima nađeš snagu, motivaciju, prepakuješ, prilagodiš se i pružiš alternativu.

    Otkrili smo da imamo park, zelene površine, otvorene terase, da možemo iznaći nove načine da se prilagodimo, organizujemo piknik na travi, fleksibilne postavke na otvorenom, virtuelne konferencije. Potpuno novi dijapazon usluga sada može da se svrsta u portfolio i to je baš dobra stvar.

    U tom duhu, sezonu ste otvorili projektom „Kiseonik”, prvom onlajn modnom revijom na ovim prostorima?

    Upravo tako. Zapravo, to je projekat u kom smo imali čast da sarađujemo sa našom dokazanom umetnicom, modnom dizajnerkom Vericom Rakočević i partnerima DMC Vekol. Inspirisani svime što se oko nas dešava, medicinskim radnicima koji se bore svakog dana, koji zaslužuju da im se svakog dana i kaže „hvala”. Uspeli smo sa hibridnim projektom koji je spojio modu, organizaciju događaja, hotelijerstvo, jer svima nam nedostaje posao, svakome je potreban „kiseonik”. Spajajući modu, direktnim prenosom na svim društvenim mrežama organizatora napravili smo nešto što je povratilo veru i u gradu i zemlji ostavilo trag, nešto za pamćenje – siguran sam u to.

    I to nije bilo jedino…

    Ne, pratimo savremene tendencije. U tom duhu, kreirali smo prvi Instagram filter za grad Beograd. To nekome zvuči još uvek neobično, ali smo na ovaj način pokazali da hotelijeri diktiraju trendove i jednom pozitivnom porukom, pisanom ćirilicom, daju poklon sugrađanima i gostima grada i time utiscima koje dele na svojim profilima dajemo dodatnu vrednost. Vrlo dobar odziv imamo i osećamo se lepo kada vidimo sve te storije sa našim pečatom.

    Ali ne zaboravljate ni tradiciju?

    Upravo tako. Kao hotel koji je otvoren 1957. godine, upravo ove sezone, ove jeseni, vraćamo jedan stari dobri ritual. Vraćamo sećanje na nekad prestižni restoran „Arhiv” i naviku Beograđana da uz srneća leđa i kafu proslave neki lep događaj, vide prijatelja i stvaraju uspomene. Retki su objekti u prestonici koji mogu da pruže takvu vrstu rituala, stoga sam baš ponosan na ovaj projekat i radujem se činjenici da će neke nove generacije stvarati svoju istoriju, svoja sećanja upravo u prostoru u kome su boravili Sofija Loren, Robert de Niro ili Džoni Dep.

    Da li su još neki projekti u planu?

    Ne stajemo tu, sa velikim zadovoljstvom najavljujem ponovno otvaranje našeg restorana na krovu hotela – „The Twenty Two”. Uskoro ćete biti u prilici da svoj doručak, poslovni ručak ili porodičnu proslavu upriličite na krovu Beograda, sa pogledom od 360 stepeni. To je dragulj nove ere našeg hotela i zaista vas pozivam da izaberete ponudu prema svom ukusu, u hotelu koji definiše destinaciju.

    _______________________________________________________________________________

    Tradicija. Ritual. Arhiv. Vraćamo stari dobri šarm u novom luksuznom ruhu.

    Ove jeseni oživljavamo poznati ritual starog hotela Metropol Palace. Svi se sećamo dnevne navike dolaska i proslavljanja posebne prilike u nekada prestižnom restoranu ARHIV.

    Smejali smo se, voleli, okupljali, ovo je bio savršen povod da vidimo starog prijatelja, pozovemo svoje voljene ili simpatije kako bismo ostavili utisak. Slavili smo život i sada je vreme da vratimo ovu energiju – svima nam je potrebna.

    U intimnoj i ušuškanoj atmosferi našeg bara „Red Parralel” možete uživati u svojoj omiljenoj šoljici espresa, kapućina ili toplog čaja s mlekom, u kombinaciji sa zavodljivim čokoladnim kolačem, srnećim leđima. Sâm za sebe je razlog da ga probate.

    Ali smo dali dodatnu vrednost i personalizovali ugođaj starim originalnim porcelanom i escajgom, kako bismo kompletirali ovaj tradicionalni ritual. Krenimo na putovanje kroz vreme, osvežimo uspomenu na stara dobra vremena, retro vibracije i stvarajmo nove uspomene.

    Izvor: BIZLife magazin

    Foto: Metropol

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE