Nova epoha hotela Grand (FOTO)

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nova epoha hotela Grand (FOTO)

    “Grand je oduvek bio neodvojivi deo Kopaonika i jedan od njegovih sinonima. Zbog toga nam je posebno drago da će upravo u godini kada obeležava 40-godišnjicu postojanja dobiti novi izgled, nove sadržaje i zasluženo mesto na Kopaoniku”, priča za BIZLife magazin Radoš Đorđević, generalni menadžer MK Mountain Resort.

    • Dvadeset miliona evra je najveća investicija do sada u hotel Grand. Za šta je konkretno namenjena?

    Hotel Grand je godinama kontinuirano radio na unapređenju svoje usluge, menjao tok razvoja destinacije i diktirao trendove kada je reč o visokim hotelskim standardima, kvalitetnim sadržajima i sveobuhvatnoj ponudi za goste. Ova investicija, iako možda najveća do sada, za nas je logičan sled imajući u vidu ubrzan razvoj luksuzne hotelske usluge, digitalizaciju i nove tehnologije u industriji putovanja, ali i samu percepciju i potrebe gostiju, koje sve zajedno promatramo tako da uvek idemo korak ispred.

    Radi se o kapitalnoj investiciji namenjenoj za rekonstrukciju postojećih i izgradnju novih sadržaja i unapređenje usluge u svakom segmentu poslovanja. Radovima je obuhvaćena rekonstrukcija svih javnih prostora i sadržaja za goste, uključujući recepciju, lobi, sve restorane i barove, spa centar, koji je projektovala kompanija koja stoji iza najboljih alpskih spa centara, zatim izgradnja podzemne garaže, koja će na efikasan način rešiti pitanje i uslugu parkinga za sve goste, a na raspolaganju će biti i garažna mesta za električna vozila.

    Funkcionalnost hotela Grand, i u operativnom i u tehničko-tehnološkom smislu, biće obuhvaćena ovim projektom, što će zadovoljiti i najistančanije i najzahtevnije klijente. Poseban projekat odnosi se na novi „Residence” deo, koji će obuhvatati privatni spa centar, garažu, recepciju, skijašnicu i sve druge sadržaje potrebne za apsolutni komfor i VIP tretman gostiju. Ovom investicijom učvrstićemo svoju lidersku poziciju i osigurati zasluženo mesto najpoznatijem hotelskom brendu na Kopaoniku.

     

    • Da li Kopaonik novim luksuznim objektima podiže nivo hotelske usluge? Da li možemo očekivati petu Grandovu zvezdicu?

    Kopaonik se, svakako, može pohvaliti činjenicom da je pandan relevantnim svetskim i luksuznim rizortima, koje u stopu uspešno prati svojim sadržajima i ponudom. Veoma nas raduje i ponosni smo na to što je hotel Grand u tome oduvek imao ulogu pokretača i na mnogo načina predstavljao motor razvoja kompletne destinacije, kontinuirano ulažući u nove sadržaje i vrhunsku uslugu, ukorak sa svetskim trendovima. Imali smo i imamo šta da pokažemo i ponudimo. A kada je peta zvezdica u pitanju, naravno da je možete očekivati, s obzirom na to da je cilj ovog projekta upravo podizanje na „zvezdicu više” u svakom pogledu.

    • Šta je ono što Grand razlikuje od drugih hotela na Kopaoniku? Kada će biti predstavljen „novi Grand” i po čemu će biti poseban?

    Najveća posebnost i izuzetnost Granda ogleda se, definitivno, u veličini prostora, kompletnim sadržajima i grandioznosti u svakom pogledu, što je ujedno bio i osnov za novi projekat. Sami sadržaji koji su dostupni i podjednako dobro osmišljeni i prilagođeni kako za individualnog gosta, porodice na odmoru, tako i za korporativne grupe i događaje – oduvek su bili ono po čemu se hotel izdvajao. U skladu sa tim, oslanjali smo se na sve što je hotel Grand do sada predstavljao, na vrednostima koje smo stvarali tokom godina, i odlučili smo da ih još više istaknemo u luksuznom izdanju. Tome će, svakako, doprineti i sami detalji u enterijeru, u kojem će se naći idealna kombinacija kvalitetnih lokalnih sirovina i najmodernijih svetskih trendova u domenu opremanja hotelskih prostora, a sve će to biti predstavljeno gostima i javnosti početkom naredne zimske sezone, u decembru 2021. godine.

    Kroz ovu investiciju najveći akcenat će biti na unapređenju spa segmenta i ponude restorana i barova.

    Za potrebe razvoja spa koncepta angažovali smo najveće svetske stručnjake, uvrstili najpoznatije svetske brendove u domenu spa kozmetike i kombinovali ih sa prirodnim lokalnim sirovinama i manufakturama, koje će u limitiranim serijama proizvoditi originalne proizvode za potrebe luksuznih spa tretmana. Sve ovo činimo kako bismo se pozicionirali kao jedinstvena hotelska destinacija gde će gosti moći da iskuse unikatne spa rituale inspirisane i kreirane na osnovu lokalnih uticaja. Osim toga, u planu je proširenje spoljnog bazena, što će gostima pružiti još kvalitetniji ugođaj. Kada je reč o gastronomiji, otvaranje prvog fine dining restorana na Kopaoniku prošle zime samo je uvertira u ono što gosti mogu da očekuju u novim restoranima i barovima. Najbolje lokalne ukuse kombinovaćemo sa inovativnim pristupom i poslednjim kulinarskim trendovima koji slave zdrave, kvalitetne sastojke i hranu koja inspiriše.

    Tradicionalno gostoprimstvo, koje je, takođe, jedan od sinonima za Grand, u fuziji sa prefinjenim i luksuznim pristupom ka novim potrebama gostiju, biće glavni pokretač novih promena.

    • Ove godine obeležavate 40-godišnjicu otvaranja hotela. Kako izgleda taj put iz današnje perspektive?

    Početak modernog turizma Kopaonika, kao turističke destinacije, vezuje se za otvaranje Konaka i hotela Karavan, današnjeg hotela Grand, i sama ta činjenica govori dovoljno. Grand je oduvek bio neodvojivi deo Kopaonika i jedan od njegovih sinonima. Posebno u novije vreme, ogleda se ogroman uticaj MK Resorta na unapređenje sadržaja i ponude i niz pozitivnih promena kako u okviru hotela, tako i na celoj destinaciji. Brojne inicijative i ogromni napori uloženi su radi razvijanja letnje turističke sezone i kongresnog turizma, sa ciljem da ova destinacija živi tokom cele godine. Na tom putu Grand je oduvek bio predvodnik i jedan od glavnih činilaca razvoja.

    Zbog toga nam je posebno drago da će upravo u godini kada obeležava 40-godišnjicu postojanja dobiti novi izgled, nove sadržaje i zasluženo mesto na Kopaoniku. Sa velikim zadovoljstvom pripremamo i niz iznenađenja u vidu javne izložbe i drugih sadržaja, kao svojevrsni omaž tradiciji dugoj 40 godina.

    • Šta je potrebno uraditi na Kopaoniku i koje napore uložiti za razvoj destinacije?

    Kopaonik već uspešno parira ski-centrima u ovom delu Evrope. Na polju razvoja skijaškog turizma urađeno je mnogo i uložena su ogromna sredstva u proteklom periodu. Prostor za unapređenje uvek postoji, ali glavni fokus treba usmeriti na ostatak godine, naročito na perspektive letnje sezone. Kopaonik ima ogroman potencijal tokom letnjih meseci, a samo je mali deo prepoznat i iskorišćen – flora, prirodne atrakcije, šume, sadržaji za aktivan odmor. Lokaliteti poput Markovog kamena, vodopada Jelovarnik, svetilišta i gejzira Metođe, rezervata prirode prvog stepena zaštite Jankove bare – samo su neke od atrakcija zahvaljujući kojima se Kopaonik može izdvojiti jedinstvenom ponudom.

    Istovremeno, destinacija se suočava sa brojnim komunalnim, ekološkim i infrastrukturnim izazovima. MK Resort godinama inicira rešavanje ovih problema, pokreće aktuelne teme sa relevantnim institucijama i trudi se da širi svoj uticaj na ostale relevantne faktore. Nastavićemo da bezuslovno podržavamo svaki vid aktivnosti i svaki projekat od značaja za održivi razvoj turističkog centra. Smatramo to neophodnim, posebno u okolnostima kada se Kopaonik evidentno razvija u destinaciju visokokvalitetne hotelske ponude, naročito u segmentu luksuzne usluge, što je ujedno i naša zajednička šansa za osvajanje novih tržišta.

    Izvor: BIZlife magazin

    Foto: MK Mountaun Resort

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE