Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Serija, Netflix

    Netflix omogućava JEFTINIJI PAKET, ali postoji jedan uslov

    Netflix planira da pokrene jeftiniju uslugu pretplate podržanu oglasima u naredne dve godine, kaže direktor kompanije, Rid Hejstings. Najava je objavljena u Netflix-ovom intervjuu o zaradi u prvom kvartalu. Ona je izašla nakon vesti da je gigant za striming izgubio 200.000 pretplatnika širom sveta u prvom kvartalu 2022.

    Istorijski gledano, Netflix je uvek favorizovao uslugu bez oglasa, u potpunosti podržanu pretplatama korisnika. Međutim, iako je bilo lako održati ovu poziciju kada je Netflix dominirao scenom striminga, postalo je teško ne razmotriti druge načine za privlačenje novih kupaca na tržištu koje je zasićeno opcijama. Zbog toga je Hejstings izjavio da kompanija preispituje svoju politiku cena. To bi moglo povećati pretplatu klijenata koji su odlučili da podele svoje naloge i ponude jeftinije usluge podrške. Prema njemu, ove promene će omogućiti klijentima da odluče kako žele da koriste Netflix. To bi moglo da pomogne kompaniji da se održi u odnosu na druge usluge striminga.

    „Oni koji su pratili Netflix znaju da sam bio protiv složenosti oglašavanja i veliki sam obožavatelj jednostavnosti pretplate. Ali veći sam obožavatelj izbora potrošača. A omogućavanje potrošačima, koji žele nižu cenu i tolerantni su na reklamiranje, da dobiju ono što žele, ima mnogo smisla”, rekao je Rid.

    Daljinski upravljač sa Netflix-ovim dugmetom (Pixabay)

    Koliko će koštati usluga?

    Hejstings nije naveo detalje o tome koliko bi Netflix-ovi planovi podržani oglasima mogli koštati. Na primer, standardni HD plan sa dva strima košta 15,49 dolara mesečno u SAD.

    Nekoliko najvećih konkurenata Netflix-a nudi jeftinije planove sa oglasima. U pitanju su Hulu, HBO Max, NBCUniversal’s Peacock i Paramount+. Prošlog meseca Disney je najavio planove za pokretanje Disney+ plana podržanog oglasima počevši od kraja 2022. godine u SAD.

    „Mislim da nemamo mnogo sumnje da model oglasa funkcioniše. Siguran sam da ćemo samo ući i shvatiti to – umesto da to testiramo i možda to uradimo ili ne uradimo“, rekao je on.

    Svojom reklamnom igrom, kompanija može da izbegne upadanje u zamke privatnosti podataka koje su postale problematične za neke internet kompanije, koje pomoću tehnologije povezuju oglase sa gledaocima bez potrebe za pristupom ličnim informacijama, rekao je Hejstings.

    netfliks

    netfliks, serije, deljenje šifri

    Netflix poboljšava svoje usluge

    Iako Netflix planira da ponudi nivo pretplate podržan od strane oglasa, kompanija ne želi sama da se bavi izborom. Umesto toga, kako kaže Hejstings, ideja je da se Netflix-ova usluga proširi na novi model monetizacije nudeći oglasni prostor koji kompanije trećih strana mogu da popune. Netflix bi tada služio samo kao platno za marketinške kompanije i ne bi sam prikupljao korisničke podatke kako bi prilagodio oglase ukusu kupca.

    „Što se tiče potencijala za profit, definitivno je tržište onlajn oglasa napredovalo i sada ne morate da unosite sve informacije o ljudima koje ste nekada koristili. Tako da možemo da budemo odličan izdavač i da drugi ljudi rad fensi uparivanje oglasa i integrišu sve podatke o ljudima. Tako da možemo da se klonimo toga”, objasnio je Hejstings.

    Ponuda nivoa pretplate podržanog oglasima je najnovija promena koju je Netflix uveo da poboljša svoje usluge. Prošle godine kompanija je počela da nudi video-igrice svojim pretplatnicima bez dodatnih troškova. Na taj način je proširila usluge i ponovo je koristila svoje najveće franšize kao novi marketinški alat. Netflix je takođe ažurirao svoj korisnički interfejs kreiranjem dugmeta dvostrukog tipa koje pomaže klijentima da bolje prilagode svoje iskustvo gledanja. Čak je dodao dugme za nasumično biranje kako bi pomoglo publici da prevaziđe paralizu izbora. S obzirom na to kako Netflix takođe proširuje svoj katalog originalnih filmova i TV emisija, izgleda da je kompanija više nego spremna da se suoči sa oštrom konkurencijom.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE