Netflix

Netfliksu nikako NE ODGOVARA ukidanje ograničenja

Medijska kompanija Netfliks saopštila je da je u trećem tromesečju zabeležila znatno manje novih pretplatnika nego u jeku prvog talasa pandemije zbog oštrije konkurencije u uslugama striminga i povratka tv prenosa sportskih događaja.

U tromesečnom periodu zaključno sa septembrom, kompanija je neto povećala broj pretplatnika za 2,2 miliona. Očekivali su da će ih povećati za 2,5 miliona.

U drugom kvartalu, u jeku prvog talasa pandemije, njihov broj je neto porastao za rekordan 10,1 milion.

Ukupno su u periodu od januara do septembra neto imali 28,1 milion novih pretplatnika, više nego u celoj 2019, navodi se u izveštaju.

U poslednja tri ovogodišnja meseca predviđaju neto šest miliona novih pretplatnika širom sveta.

Netfliks je upozorio investitore da će nagli rast broja novih pretplata splasnuti u drugoj polovini godine ako se ukinu ograničenja zbog koronavirusa.

Prihodi su im u trećem tromesečju poskočili 22,7 posto, na 6,44 milijarde dolara. Neto dobit uvećana je 18,8 posto, na 790 miliona dolara.

Tokom tromesečja Netfliks je ponudio „Emily u Parizu“, „Enols Holmes“ i „Vrag sveg vremena“.

Pionir striminga videozapisa pokušava da pridobije nove gledaoce i da se uspešno nosi s konkurencijom u pandemiji koja je publiku podstakla da zabavu potraži na internetu, budući da su bili prisiljeni da ostanu kod kuće, usled zatvorenih bioskopa i otkazanih sportskih takmičenja.

Proteklih meseci takmičenja su u glavnim sportovima obnovljena, a Netfliksova konkurencija, uključujući AT&T-ov HBO Max i Peacockov Comcast, ponudila je publici nove mogućnosti.

„Naš je udio u ukupnom vremenu posvećenom sadržajima na ekranu i dalje prično malen“, dodaju u Netfliksu.

Izvor: Novac.hr

Foto: Beta/AP

What's your reaction?

Ostavite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

developed by Premium.rs | Copyright © 2025. bizlife.rs | Sva prava zadržana.

MAGAZINE ONLINE