Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Netfliks

    Iz Netfliksa objasnili: Evo zašto smo smanjili cene sada kada sve POSKUPLJUJE

    Striminig servis Netfliks smanjio je cene u više od 30 zemalja u pokušaju da privuče više pretplatnika.

    Cene su snižene u delovima Azije, Evrope, Latinske Amerike, Afrike i Bliskog istoka.

    Ova odluka je usledila kada troškovi života rastu, a Netfliks ima sve veću konkurenciju.

    „Korisnici nikada nisu imali više izbora kada je u pitanju zabava“, rekao je portparol kompanije za BBC.

    Zemlje u kojima su snižene cene pretplate su Hrvatska, Malezija, Indonezija, Tajland, Filipini, Venecuela, Kenija i Iran, a u nekim slučajevima, pretplata je smanjena za polovinu. Ono što je zanimljivo jeste da nisu naveli Veliku Britaniju ili SAD kao zemlje u kojima je snizila cene.

    Takođe, cena je snižena i u Srbiji, iako svetski mediji našu zemlju nisu naveli. Ovu vest smo objavili polovinom meseca.

    Netflix pojeftinio u Srbiji: Ovo su NOVE CENE mesečne pretplate

    Potvrđeno: Cene se ažuriraju

    „Uvek nastojimo da poboljšamo iskustvo naših članova. Možemo da potvrdimo da će cene biti ažurirane u određenim zemljama“, rekao je portparol Netfliksa.

    Netfliks, koji posluje u više od 190 zemalja, ima sve veću konkurenciju poput Amazona, HBO i Diznija.

    Prošle godine, iz kompanije su otpuštene stotine ljudi i predstavljena je jeftinija opcija striminiga sa reklamama.

    Greg Peters, jedan od izvršnih direktora Netfliksa, u januaru je izjavio kako planiraju da privuku više pretplatnika.

    „Želimo da proširimo spektar jer nastojimo da opslužujemo više članova širom sveta i pokušavamo da im obezbedimo odgovarajuću vrednost po tim različitim cenama“, rekao je Peters.

    Netfliks zabeležio pad akcija

    Akcije kompanije su u četvrtak u Njujorku pale nakon što je Wall Street Journal objavio ovu vest.

    Kompanija je takođe u problemu jer se trenutno obračunava sa ljudima koji dele svoje pretplate.

    Netfliks je ranije ovog meseca uveo ograničenja deljenja lozinki u više zemalja. Ovo zahteva od kupaca da plate dodatnu naknadu ako žele da prijatelji i porodica koji ne žive sa njima podele tu pretplatu.

    Prošlog leta, Netfliks je otkrio da je izgubio skoro milion pretplatnika između aprila i kraja juna. Međutim, u januaru je kompanija saopštila da je broj pretplatnika skočio krajem 2022.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE