Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nenad Nikolovski

    Nenad Nikolovski: „Podržavamo zdrave životne navike svih generacija“

    Kako je biti na čelu kompanije čija je vizija da zdravu i prirodnu hranu najvišeg kvaliteta učini dostupnom širom sveta, za magazin BIZLife govori Nenad Nikolovski, izvršni direktor kompanije Baby Food Factory.

    • Koju zdravu užinu birate u toku svog radnog dana?

    Kao neko ko godinama ne doručkuje, a mora da pazi na svoju ishranu, ujutru mi najviše prija Nutrino Lab, jer je napravljen u potpunosti od voća i povrća. Imam tri omiljena ukusa, koja kombinujem tokom nedelje, a često uživam i u „eksperimentima” našeg razvoja za dalja lansiranja.

    • Za kakav pristup ste se odlučili kada je u pitanju pozicioniranje brendova Nutrino na tržištu?

    Našim brendovima doprinosimo stvaranju svesti o značaju zdrave užine i pružamo potrošačima mogućnost odabira nove, zdravije hrane za sebe i svoju decu. Kao i do sada, pri kreiranju novih linija proizvoda vodimo se time da oni, pre svega, budu prirodni i ukusni i da ispunjavaju najviši kvalitet proizvodnje. Kontinuirani razvoj, odgovornost, profesionalizam i transparentnost vrednosti su koje su utkane u naše poslovanje i verujemo da bez njih ne bismo ostvarili dosadašnji uspeh.

    • U kom trenutku ste odlučili da iskoračite i osim hrane za bebe krenete sa proizvodnjom zdrave hrane za sve generacije?
    Nutrino Junior

    Nutrino

    Kada smo, 2020. godine, lansirali Nutrino Lab, želeli smo da ponudimo potrošačima visokokvalitetan proizvod sa potpuno novim tipom pakovanja. Ostvarili smo neverovatan uspeh, zbog čega smo, pored Nutrina – najbrže rastućeg brenda u kategoriji dečje hrane – korak bliže u ispunjenju naše svrhe, a to je da podržimo zdrav razvoj i zdrave životne navike svih generacija. Pre samo dva meseca, lansirali smo Nutrino Junior, koji je namenjen deci i nudi zdraviju opciju za užinu u praktičnom pakovanju. Kako smo relativno mlada fabrika, tek nas očekuju proširenja ova dva brenda, kako bismo na najbolji način zadovoljili sve potrebe potrošača.

    • Proizvode distribuirate na preko 20 tržišta u Evropi, Africi i Aziji. U čemu se ogledaju ključne razlike u navikama potrošača?

    Ključne razlike se ogledaju u nivou razvijenosti kategorija. Ono što je zajedničko svima jeste trend „on the go”, tj. „pauč” pakovanja, koja, zbog svoje praktičnosti, omogućavaju konzumaciju bilo gde i bilo kada. Takođe, tu je i povećana svest potrošača o zdravoj ishrani, koja sve više zauzima primat i postaje deo životnih navika potrošača. Mi se uspešno prilagođavamo svakom tržištu i očekujemo dalji rast naših kategorija hrane.

    • Baby Food Factory deo je Neltovog poslovnog sistema, koji je jedan od lidera na polju distribucije i logistike. Predstavlja li to vašu stratešku prednost među konkurentima?

    Definitivno, i to je naša najveća snaga, pogotovo na tržištima gde naš Nelt ima direktnu distribuciju. Takođe, od velikog značaja nam je interno znanje o distribuciji, koje primenjujemo na ostalim tržištima, jer nam daje bolju perspektivu za optimalan rast i razvoj.

    • Šta Baby Food Factory izdvaja od ostalih fabrika u regionu?

    Proizvodnja dečije hrane zahteva najviše standarde kvaliteta i bezbednosti, a kako je Nutrino prvi brend koji smo lansirali, postavili smo veoma visoke standarde proizvodnje. Mi smo jedna od najsavremenijih svetskih fabrika i, zbog konstantnog ulaganja u opremu i tehnologiju, jedina smo fabrika u regionu koja garantuje najviši standard kvaliteta i bezbednosti hrane. Uslovi proizvodnje u našoj fabrici nisu standard, niti praksa. Cela fabrika je urađena u takozvanim panelima čistih soba, koji su uslov u farmaceutskoj industriji i operacionim salama, gde je čistoća od presudne važnosti. Posedujemo neke od najzahtevnijih svetskih sertifikata, što je naš glavni adut kada je u pitanju hrana za odrasle, jer se proizvodi po najvišim standardima.

    Imali smo tu privilegiju da formiramo timove „od nule” i odaberemo najbolje eksperte u svim oblastima, od razvoja i proizvodnje do marketinga, te su ljudi naša najveća vrednost.

    • Koji je trenutak u ovoj godini bio najznačajniji za poslovanje kompanije Baby Food Factory?

    To je, bez sumnje, velika „skviZZni” kampanja za naš brend Nutrino Lab, kojom smo ostvarili neverovatan uspeh. U isto vreme, optimizacija kompletnog pristupa na tržištu dečje hrane za Nutrino dovela je do njegovog eksponencijalnog rasta, ali i jasnog izdvajanja Nutrina kao lidera na tržištu.

    • Kada se osvrnete na tekuću godinu, da li biste nešto uradili drugačije?

    Ova godina bila je prilično turbulentna, uzimajući u obzir da je deo našeg poslovanja vezan za tržišta Rusije i Ukrajine. Ipak, i pored svih izazova sa kojima smo se susretali, godina je bila i više nego uspešna i ne bih je menjao. Uspeh pripisujem svim zaposlenima, koji su pokazali veliku agilnost i hrabrim odlukama prevazišli sve teškoće.

    • Na čemu će biti vaš fokus u narednoj godini?

    Na razvoju portfolija i geografskoj ekspanziji na nekoliko tržišta. Radićemo na pozicioniranju našeg najmlađeg člana porodice – brenda Nutrino Junior, koji ima veliki potencijal i siguran sam da ćemo ostvariti uspeh i u ovoj kategoriji. Za naše, sada već verne potrošače Nutrino Laba spremamo razna iznenađenja sa novim linijama artikala, dok za naše najmlađe pripremamo nove ukusne proizvode za njihov zdrav rast i razvoj. U narednoj godini nastavljamo da svakodnevno ispunjavamo našu misiju: da uvek budemo prvi izbor potrošača, kupaca i poslovnih partnera.

    Izvor: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE