Nemci štede, ali ne baš na svemu- evo čega se ipak ne odriču

Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nemci štede, ali ne baš na svemu- evo čega se ipak ne odriču

    Potrošači u Nemačkoj zbog visokih cena odlažu velike kupovine i čuvaju novac više nego ranije. Istovremeno, Nemci ne štede na pametnim telefonima i uslugama striminga i interneta.

    Polovina potrošača koje je anketirala konsultantska kuća Deloit (Deloitte) planira da na tehniku potroši koliko i prethodne godine, prenosi dpa.

    Spremni da za to izdvoje i više novca

    Čak 36 odsto je za uređaj koji želi spremno da potroši više nego prošle godine, a samo 14 odsto planira uštede.

    Uprkos inflaciji i ekonomskom padu, nema znakova suzdržanosti potrošača kada je reč o digitalnoj robi široke potrošnje: industrija može da računa na stabilnu prodaju, rekao je Tim Botke (Bottke) iz Deloita.

    Za ovu studiju, Deloit je anketirao više od 38.000 ljudi u 22 države u junu i julu, uključujući 2.000 u Nemačkoj.

    U Nemačkoj je 92 odsto ispitanika imalo pametni telefon, 76 odsto laptop i 58 odsto tablet. Svaki četvrti pametni sat, a svaki peti fitnes narukvicu.

    Potrošačima pri kupovini novog pametnog telefona životna sredina nije važna. Za četiri od 10 ispitanika u Nemačkoj, trajanje baterije je odlučujući faktor, a zatim slede jednostavnost korišćenja (27 odsto) i kvalitet kamere (26 odsto).

    Većina anketiranih ne želi da smanji budžet za pretplatu na medije. Udeo korisnika plaćenih usluga porastao je sa 61 na 65 odsto u odnosu na prethodnu godinu, a rast broja pretplatnika u Nemačkoj “još nije dostigao vrhunac,” navodi se u studiji.

    Međutim, rast na visoko konkurentnom tržištu striminga je usporen. Provajderi su se zato fokusirali na ponude za striming sa reklamama nudeći jeftinije ili čak besplatne opcije za početno korišćenje.

    Ovaj pristup je već testiran u Sjedinjenim Državama i u Aziji.

    U Nemačkoj, 31 odsto ispitanika prihvata striming sa reklamama, a za to su posebno spremni da se odluče mladi.

    Inače neka prethodna istraživanja pokazala su da Nemci ne štede na putovanjima:

    Nemci štede na mnogo čemu, pa čak i na HRANI, ali evo čega se NE ODRIČU

    Izvor: dpa

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE