Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Metro, voz, pripremni radovi (Unsplash)

    Nemačku potresa najduži štrajk do sada: Haos će trajati danima, koštaće ih milijardu evra

    Nemačke mašinovođe ponovo su napustile svoja radna mestai ušle u najduži štrajk ikada radnika železnice, zadajući nove glavobolje putnicima, javlja Reuters i dodaje da se povratak pregovoračkom stalu jedva nazire.

    Sindikat nemačkih mašinovođa GDL pozvao je tokom aktuelnih pregovora o kolektivnom ugovoru, na dosad najduži štrajk koji bi trebalo da traje punih šest dana i potpuno parališe železnički saobraćaj u Nemačkoj

    Štrajk, koji je počeo u sredu u dva sata ujutro i trebalo bi potrajati do ponedeljka uveče, četvrta je runda industrijske akcije u sporu GDL-a s državnom kompanijom Nemačke železnice (Deutsche Bahn, DB) i usledila je dve nedelje nakon poslednjeg štrajka koji je gotovo u potpunosti zaustavio železnički saobraćaj tokom tri dana, prenosi Poslovni dnevnik.

    Kako je Nemačka logističko srce Evrope, iz tamošnjeg Instituta privrede (IW) stižu procene da bi štrajk zbog brzog multipliciranja troškova mogao koštati i milijardu evra.

    Metro, prevoz, ljudi (Unsplash)

    Metro, prevoz, ljudi (Unsplash)

    Najavljene ozbiljne restrikcije

    Glasnogovornik DB-a je najavio “goleme restikcije” u železničkom prometu širom zemlje.

    “Morate sesti za sto, morate naći kompromis. To je jedini način”, rekao je glasnogovornik upozoravajući na teške posledice šestodnevnog štrajka na privredu zemlje.

    U isto vreme se odvija i štrajk mašinovođa teretnih vozova. Oni su stupili u štrajk u utorak u 18 sati.

    Šef GDL-a Claus Weselsky rekao je za ARD da je spreman na kompromis oko plata i radnog vremena, ali smatra da ponuda DB-a nije išla dovoljno daleko.

    “Moramo štrajkovati duže i snažnije jer se uprava DB-a protivi svakom savetu”, rekao je Weselsky.

    DB je rekao da ulaže napore kako bi bio postignut kompromis dok GDL, kako tvrdi, potpuno nepotrebno zaoštrava sukob i to preko leđa putnika.

    U štrajku ne učestvuju mašinovođe nekih privatnih kompanija koje saobraćaju u regionalnom saobraćaju ali s obzirom na to da se štrajku priključuju i radnici DB infrastrukture, štrajk bi mogao paralisati celokupni železnički saobraćajt.

    Izvor: BIZLife

    Foto: Unsplash

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE