Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nekoliko trikova da bilo šta na internetu prodate BRZO i po DOBROJ CENI

    Pisanje oglasa pomoću kojeg ćete brzo i efikasno prodati ono što želite, čini se kao veoma laka i jednostavna stvar, međutim postoje pravila i začkoljice. „Blic“ vam donosi savete pomoću kojih ćete najlakše napraviti dobar oglas i ostvariti brzu prodaju po dobroj ceni.
    Koliko puta vam se desilo da, iako ste napisali oglas, platili njegovo postavljanje na sajt, vaš telefon ne zvoni?

    Trikovi za dobar oglas

    Ukoliko je dobro koncipiran, koncizan, a u sebi opet ima dovoljno informacija, oglas će vam pomoći u brzoj prodaji željene stvari. Bilo da je u pitanju kuća, stan, automobil, garderoba, tehnika ili knjige – postoje jasne smernice kojih se morate držati prilikom sastavljanja oglasa.

    Prva uočljiva stvar jeste – fotografija. Upravo zbog toga, fotografija proizvoda koji prodajete, trebalo bi da bude što atraktivnija.
    Takođe, fotografije ne smeju biti mutne, a posebnu pažnju treba posvetiti detaljima.

    – Ako prodajete gitaru, fotografišite je na beloj pozadini. Nakon što fotografišete celu gitaru, posvetite se detaljima. Sledeća fotografija neka prikazuje vrat gitare, žice, natpise ukoliko postoje…

    Nakon što ste odabrali odgovarajuće fotografije, na red dolazi tekst oglasa i karakteristike onoga šta prodajete.

    Ono što pomaže pri boljem plasiranju oglasa jesu ključne reči. Ukoliko pravilno odaberete ključne reči (koje bi trebalo da budu vezane za ono šta prodajete) lakše ćete dopreti do potencijalnih kupaca. Tako na primer, ako prodajete stan, vaš oglas bi trebalo da sadrži reči poput „stan“, „prodajem stan“, „nekretnina“, itd…

    Nakon odabira ključnih reči, u samom naslovu oglasa možete se „igrati“ kombinacijama kao što su „specijalna ponuda“, „samo danas“, „još danas“ i slično. Spajanjem ključnih reči sa gorenavedenim kombinacijama čine pravi dobitak.

    Dobrim spojem reči, vaš oglas će se takođe dobro rangirati u Gugl pretraživaču. Pojedini sajtovi nude i opciju popunjavanja polja sa tagovima. Ukoliko imate tu mogućnost, obavezno ispišite sve ključne reči svog oglasa. Kada ih birate, zamislite šta bi korisnik trebalo da upiše u Gugl da bi našao vaš oglas. Ako je u pitanju stan, ključne reči su stan, Mirijevo, dupleks, centralno grejanje, garaža, itd.

    Osim primamljivog naslova, sam tekst bi trebalo da bude istinit, tačan, informativan, ozbiljan.

    Šta nikako ne smete da radite:

    Izbegavajte laganje i ulepšavanje onoga što prodajete
    Ne koristite fraze
    Ne zatrpavajte ljude informacijama

    Izvor: Blic

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE