Nekadašnji direktor kompanije Lego na konferenciji Marketing Summit Beograd
Kako biti najbolji marketingaš u industriji? Najbolji u svom regionu ili državi? Najbolji za svoje vlasnike? Najbolji za potrošače? Odgovore na ova pitanja, petu godinu za redom, donosi Marketing Summit Belgrade.
U organizaciji InStore magazina i Poslovne Akademije Finance, 22. maja u hotelu Hyatt Regency u Beogradu, oko 300 profesionalca iz sveta marketinga imaće priliku da čuje o najnovijim pristupima u marketingu i inspiriše se za promenu koja će njima i njihovom brendu doneti uspeh i rast.
Prvi put u Srbiji, Christian Majgaard, idejni tvorac Legolenda i nekadašnji najuspešniji globalni direktor kompanije Lego, kao keynote govornik zatvoriće ovogodišnju konferenciju govoreći o svojoj dugoj i izuzetno uspešnoj karijeri u oblasti marketinga i menadžmenta. Otkriće kako je Lego uspeo, pao i ponovo uspeo, zašto je danas važno biti uspešan u marketingu i koja je očekivana kompetentnost direktora marketinga.
O Christianu Majgaardu se govori kao o jednom od lidera u 21. veku. Iza sebe ima izuzetno uspešnu poziciju globalnog izvršnog direktora za kompaniju i brend Lego, gde je bio odgovoran za globalne biznis inovacije, brending i marketing. Stoji iza brojnih uspešnih projekata brenda, među kojima su Legoland parkovi, Lego Mindstorms roboti, Lego licenca za Harry Potter, lego.com i najprodavaniji dečji softver.
Pre nego što se pridružio Legu, bio je viši konsultant u agenciji PA Consulting, inspirišući kompanije među kojima su Nestlé, Nokia, Siemens, Motorola, Bang & Olufsen, Swiss Re, Geodis Wilson, Disneyland, Heineken, ABB, Canon, i mnoge druge.
Autor je knjige “13 hints for tomorrow’s brand builders,” kao i brojnih stručnih članaka. Gostovao je na brojnim televizijama sa nacionalnom frekvencijom širom sveta.
Poznat je po tome što na jednostavan način govori o složenim konceptima i prožima ih humorom.
Kao uvodni keynote govornik, ovogodišnju konferenciju, pod temom Marketing Advantage – Superiornost u marketingu: Korak ispred ostalih u Srbiji, regionu i svetu, otvoriće Branislav Vujović, osnivač i predsednik New Frontier Group-e. Sa 2.400 zaposlenih, grupa je lider u vođenju kompanija u procesima digitalne ekonomije i transformacije u centralnoj i istočnoj Evropi. Gdin Vujović je odgovoran za poslovanje čitave grupe, sa specijalnim fokusom na inovacije, M&A strategiju, strategiju grupe i odnos sa investitorima, pre svega u domenu inovacija i digitalne transformacije.
Na konferenciji će govoriti o važnosti razumevanja poslovnih modela. Direktori marketinga imaće izuzetnu priliku da se upoznaju sa načinima na koje prošireni digitalni ekosistem može da pomogne u procesu poboljšanja poslovanja, targetiranja klijenata i prepoznavanja njihovih potreba, kao i o procesu kreiranja novih portfolija.
Među potvrđenim govornicima su i: Darko Lukić (konsultant, AMMC), Milena Filcheva (regionalni direktor marketinga, Fox Networks Group), Jaka Kladnik (digital marketing manager, Marand), Ljubiša Egelja (marketing&communications manager, Societe General Srbija), Isidora Nikolić (Google marketing solutions Adriatic, Google), Olivera Nikodijević, Brands and Consumer Excellence Director SRB & MNE, Molson Coors direktor) i Žiga Čebulj (Board member sales & marketing & development CEO Sportina Group).
Na završnom panelu učešće su potvrdili: Marko Putnik (direktor marketinga, Triglav Srbija), Aleksandar Radoš (direktor marketinga i komunikacija, Prva Televizija), Saša Ćirić (direktor marketinga i razvoja, Frikom)i Vlastimir Vuković (CMO, član izvršnog odbora, NLB Beograd).
Organizator posebne pogodnosti nudi zagrupne prijave do početka konferencije.
Kompletan pregled svih tema i učesnika i informacije o kotizacijama i prijavi na stranici www.marketing-summit.rs
Izvor: BIZLife
Foto: Promo