Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nećemo ga jesti ovog leta na Adi?

    Ni četvrti krug javnog poziva za nadmetanje radi delatnosti prodaje industrijskog sladoleda na Adi Ciganliji nije prošao uspešno.

    Nijedna firma koja se bavi proizvodnjom ledene poslastice očigledno nije imala ekonomski interes da uloži u prodaju na ovom izletištu, a ni činjenica da je prvobitna cena od 32 miliona dinara godišnjeg zakupa spuštena na 26,5 miliona nije privukla sladoledžije.

    Šta će se dalje dogoditi zbog ove nezavidne situacije u kojoj se našlo JP Ada Ciganlija, znaće se posle sednice Nadzornog odbora preduzeća.

    Kako su nam nedavno rekli iz Ade Ciganlije, ovakav problem sa najmom 22 lokacije duž jezera nije do sada postojao. Sa trećim pozivom na konkurs nadležni u preduzeću rešili su da smanje početnu cenu za licitiranje za 20 odsto, u nadi da će biti odziva, ali ni to nije upalilo.

    Za razliku od Savskog jezera koji muku muči sa sladoledžijama, devet lokacija za postavljanje konzervatora za letnje osveženje tek je oglašeno na Kalemegdanu.

    Za dvogodišnji zakup će zainteresovani morati da izdvoje nešto više od 7,5 miliona dinara, a da li će ista sudbina zadesiti i JP Beogradska tvrđava, znaće se posle licitacije, koja je zakazana za 9. maj.

    Izvor: Novosti

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE