Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Nataša Pavlović, Mercator S: „Motiviše me zajednički uspeh“

    Baviti se trgovinom znači da je za vas uvek aktuelna sezona. Ili ste u pripremi, ili ste već ušli u nju. „Izašli smo iz Nove godine i Božića i onda je tu odmah Uskrs, a onda nas čeka 1. maj, pa leto, škola, slave i onda opet Nova godina, Božić… To nas uvek drži u prazničnoj atmosferi”, počinje razgovor Nataša Pavlović i dodaje: „Pripremamo sjajne stvari za kupce, nove projekte, kampanje, novu ponudu i to je ono što nas motiviše iz dana u dan.”

    • Kako gledate na aktuelno vreme i zahteve digitalnih generacija u pogledu poslovne kulture?

    Svako vreme je nečije vreme i uvek postoje generacijski jazovi, samo je pitanje sa koje se strane tog jaza nađete.

    Ja verujem, kad se nađeš na strani onog, uslovno rečeno, „starijeg”, da je tvoj posao da smanjiš jaz, odnosno da dozvoliš i nekim novim ljudima da unesu pozitivne promene u kulturu kompanije, a ne samo da očekujemo od digitalnih generacija da nam se prilagode. To je jedini način da se svi pomeramo i menjamo i učimo jedni od drugih.

    • Kao dama koja se bavi marketingom, za koju i čiju kampanju biste mogli reći da je „proizvod” predstavljen na kreativan, autentičan i pametan način?

    Ima zaista mnogo primera sjajnog rada mojih kolega, kako van naše industrije tako i u timu naše velike porodice Fortenove grupe, pa tako i u našem Mercator S timu. Ali da ne bude da hvalimo sami sebe, recimo da je poslednja kampanja Mekdonaldsa zaista pokazala šta znači biti veliki brend. Namerno naglašavam reč „brend”, jer samo zaokruženi brendovi sa jasnom svrhom i definisanom platformom mogu sebi da priušte takvu komunikaciju. Da prenesu osećaj, iskustvo, očekivanje, a da nigde u komunikaciji ne pokažu proizvod. To je rezultat doslednosti u komunikaciji, ali i velike hrabrosti i vere kompanije, pre svega, u ljude, kao što to i naša kompanija čini.

    • Da li ste više naučili iz grešaka ili iz uspeha?

    Mene motiviše uspeh, pre svega – zajednički uspeh. Greške su neizostavan deo čak i uspeha, dragocen put učenja, nešto što nam nedvosmisleno pokazuje put ka uspehu, ili bar smanjuje rizik i broj novih grešaka. Čak bih rekla da najviše učimo iz one zone koja je nevidljiva spoljnom svetu, ali je i te kako vidljiva i važna za tim koji je u samom procesu. Projekat bude uspešan, ali ste svesni šta može biti još bolje i onda svaki sledeći put uradite nešto još malo bolje i više, što je rezultat tog učenja.

    • Prema vašem mišljenju, šta je merilo uspeha?

    To je baš individualna stvar. Ono što je merilo za mene ne mora biti merilo za nekog drugog. Jedini siguran put ka uspehu jeste da potpuno osvestite šta su vaši kriterijumi uspešnosti i šta su koraci do tog ostvarenja. Onaj unutrašnji osećaj sreće i zadovoljstva, mira i ostvarenosti merilo je za uspeh, a na nama je da ga pronađemo i razumemo.

    Ako posmatramo na nivou pojedinačnih projekata, svakako, od projekta do projekta zavisi, svaki ima svoj cilj, ako ste ga prvenstveno jasno postavili i kvantifikovali, a onda ostvarili – tada ste uspeli. Generalno je to često i taj osećaj koji imate, koji ima ceo tim, kada znate da ste napravili promenu, da ste uradili nešto što je ostavilo trag. A nekad je dovoljno da vidite sjaj u očima kolege, da ste ga motivisali, da je zadovoljan, da je spreman na nove ideje.

    • Kada govorimo o Mercatoru, konkretno o vašem timu, šta će biti u fokusu u predstojećem periodu?

    Kratkoročno – Uskrs i 1. maj i sve naše aktivnosti koje se odnose na te dve sezonske kampanje, uz nove projekte koje spremamo, a dugoročno – uvek razvoj. Uvek su nas motivisale nove stvari. Imamo tu sreću da je kompanija, uz CEO na čelu, posvećena ljudima, razvoju, novim idejama, a to je onda najbolja moguća atmosfera koja vam je potrebna da budete kreativni i drugačiji, a opet svoji. To je nama, kao timu, veoma važno.

    • Na kraju, da bismo skicirali vaš poslovni portret, recite nam kako izgleda jedan vaš radni dan.

    Zamislite jedan FMCG kompleks, sve sa parkom – svaki projekat je jedna kućica, treba sve da ih obiđete, kod svake se zadržite onoliko koliko je potrebno, negde ste seli na kafu, a negde i na ručak. A onda kreće vožnja. Neke vožnje traju duže, neke su kraće, neke su izuzetno dinamične, kao na rolerkosteru, a za neke vam treba vreme, pa čekate u redu. Ipak, najsjajnije od svega je što nijedan dan nije isti, kreirate ga prema tekućim projektima i zadacima, uvek tražite nešto novo, što niste još videli i probali, a oko vas uvek neka pozitivna energija, ljudi koji žele da svaka ta kućica izgleda najbolje moguće i da joj svaki dan dodaju neku novu vrednost, kako bi ceo kompleks rastao i razvijao se, a ljudi unutar kompleksa bili još zadovoljniji. Ja tako doživljavam jedan svoj radni dan.

    Izvor: BIZLife Magazin

    Foto: BIZLife Magazin

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE