Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najveći drogerijski lanac u Evropi – dm, nudi priliku za zaposlenje: Posetite novu karijernu stranicu

    U eri kada je digitalizacija najviše dobila na značaju, u svim segmentima biznisa uspostavljaju se trendovi koji će se zadržati i u budućnosti. Kompanija dm, prepoznata kao jedan od najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, na tom tragu razvila je novu karijernu stranicu www.dm-jobs.rs. Platforma je donela brojne novine u HR sektoru ovog drogerijskog lanca, a fokus je usmeren ka veštinama, znanju i individualnim afinitetima svakog zaposlenog.

    Poslodavci moraju da budu u stanju da privuku, razviju i zadrže najbolje ljude – dakle da iskoriste njihov pun potencijal i povežu ih sa svrhom i osnovnom misijom kompanije. Uz novo digitalno rešenje, kandidatima za posao u dm-u ovaj proces od sada je još pristupačniji.

    Zahvaljujući inovativnoj karijernoj stranici dm-a, oni mogu da upoznaju poslovnu filozofiju kompanije i poistovete se s njenom korporativnom kulturom i njenim vrednostima.

    O kojim tačno promenama je reč i kako su one dovele do unapređenog modela zapošljavanja, otkriva nam Maja Petrović Kolaković, menadžerka razvoja ljudskih resursa u kompaniji dm:

    „Veoma je važno da HR sektori kompanija spremno dočekaju turbulentna vremena, da bi se izborili s novim trendovima i izazovima. Efikasno upravljanje HR procesima postaje imperativ u brzom i promenljivom poslovnom okruženju. Uz to, primetna je tendencija praćenja tehnoloških trendova kako bi se privukli novi talenti. Iz te potrebe, sproveli smo ove inovacije i unapredili proces kroz novi Recruiting sistem koji nam omogućava da budemo još bliže kandidatima, dok je sama selekcija još transparentnija“, kaže Maja Petrović Kolaković i dodaje:

    Karijerna platforma donosi brojne mogućnosti, kao što su objava eksternih i internih konkursa, praćenje broja prijavljenih, slanje odgovora i intenzivna komunikacija s kandidatima. S druge strane, oni koji se prijavljuju imaju mogućnost da naprave svoj profil, da ga uređuju i menjaju, prilože radnu biografiju i motivaciono pismo i prate status svoje prijave. Osim toga, mogu da se prijave na newsletter i tako budu u toku sa svim novim konkursima. Naravno, sve to uz zagarantovanu zaštitu ličnih podataka. Brojne prijave kandidata koje beležimo na dnevnom nivou dodatna su potvrda uspešnosti ovog rešenja, ali i činjenice da je dm jedan od najpoželjnijih poslodavaca u zemlji.

    Klikom do posla

    Sve što su zainteresovani kandidati želeli da znaju, a nisu imali koga da pitaju, sada se nalazi na ovoj platformi. Ukoliko tragaju za novim poslovnim izazovima i mogućnostima da nešto pokrenu, svoju priliku mogu da pronađu pod okriljem dm-a, najvećeg drogerijskog lanca u Evropi.

    Novi sistem stavlja ljude u središte digitalne transformacije, fokusirajući se na inovacije koje omogućavaju povezivanje kolektiva sa svrhom kompanije.

    „Znajući koji cilj stoji iza njihovog rada, oni ostvaruju uspešne poslovne rezultate. Ujedno, svaka organizacija napreduje kada se fokus usmeri na veštine, znanje i karakteristike svakog pojedinačnog zaposlenog i kada oni to prepoznaju. U isto vreme, ljudi očekuju drugačije iskustvo na poslu, naročito kada je u pitanju tehnologija, žele da rade kako žive – povezani s drugima, intuitivno i u realnom vremenu“, zaključuje HR ekspert dm-a.

    Iz ovog drogerijskog lanca poručuju da posao može biti nadahnut životom, a oni koji se prepoznaju u vrednostima dm-a otvorene pozicije mogu da prate na www.dm-jobs.rs.

    Kompanija je u eri pandemije dobila brojne nagrade koje se odnose na poslovanje dm-a i odnos prema zaposlenima, zbog čega su sva ova priznanja, kako ističu, pokazatelj da su na dobrom putu. Neka od njih su – zlatna nagrada Komore menadžera ljudskih resursa Srbije „Najbolji u Srbiji 2020“, kao i dodatno priznanje pomenute institucije „Najbolji odgovor na pandemiju virusa korona“.

    Prema istraživanju „TalentX“, sprovedenom u julu prethodne godine, dm se našao u top 15 kompanija na listi najpoželjnijih poslodavaca u Srbiji, zauzevši, pri tome, prvo mesto u oblasti trgovine. Pored toga, drogerijski lanac proglašen je za najpoželjnijeg poslodavca u oblasti ritejla, prema istraživanju preferencija mladih, koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa The Employer Branding Agency.

    Izvor: BIZLife

    Foto: dm

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE