Pridružite se poslovnoj zajednici od 20000 najuspešnijih i čitajte nas prvi

    Najveća kuhinja na svetu spremi 110 miliona obroka godišnje

    Najveća kuhinja na svetu ne pripada nekom restoranu ili kompaniji za ketering, već jednom od najvećih svetskih avioprevoznika – Emirejtsu.

    Emirates Flight Catering, kako piše Biznis Insajder, godišnje pripremi 110 miliona obroka za letove kompanije i radi 24 sata svih sedam dana u nedelji, kako bi nahranio svojih 55 miliona putnika koliko ih godišnje leti tom kompanijom.

    U samo 2018. putnici Emirejtsa su pojeli 72 miliona peciva, više od 60 tona jagoda, oko 188 tona lososa i više od 1.400 tona krompira, a godišnje se potroši 9,6 miliona vrećica čaja, milion kapsula kafe i 315.000 datula.

    Da bi to sve bilo moguće, kompanija mora imati dovoljno veliku kuhinju i dovoljan broj zaposlenih budući da, iako je kuhinja delimično automatizovana, ono najvažnije, odnosno samu pripremu hrane i održavanje pribora zapravo odrađuju ljudi.

    Emirejtsov ketering centar u Dubaiju, u koji je kompanija uložila više od milijardu dolara, podeljen je u nekoliko kategorija, a pogon se proteže na nekoliko hiljada kvadrata.

    Na prvom spratu se nalaze tri kuhinje, hladna u kojoj se pripremaju sendviči i predjela, pri čemu se odvojeno pripremaju oni za prvu i poslovnu klasu letova i oni za ekonomsku klasu, dok se u glavnoj kuhinji priprema topla hrana, a podeljena je u četiri odeljenja – azijski, sub-kontinentalni, evropski i bliskoistočni. Poslednja kuhinja je specijalizovana za deserte.

    Emirates zapošljava 1.800 kuvara širom sveta koji mesečno osmisle 1.300 različitih jelovnika kako bi pokrili svaku destinaciju na koju Emirejts leti. Naime, posluženi obrok inspirisan je regijom koju putnik posećuje, a budući da kompanija leti na 150 destinacija u 85 različitih zemalja, reč je o velikom broju različitih obroka.

    Tako će putnik koji leti u Francusku za doručak dobiti kroasan, onaj koji leti u Indiju dobit će kachori, a ako, pak, leti u Japan, bit će mu poslužena soba, odnosno japanski rezanci ili tzv. bento box. Emiratesov cilj je, kako su pojasnili u kompaniji, turistima pružiti što autohtonije obroke, odnosno „prvi okus destinacije“.

    Inače, aviokompanija Emirejts rangirana je na 10. mestu liste najboljih avioprevoznika u 2019. godini, prema godišnjoj studiji AirHelpa. Na listi prvo mesto zauzima Katar Ervejz, drugi je Amerikan Erlajns, a treći Aeromeksiko.

    AirHelp je organizacija specijalizovana za prava putnika i pomaže u zahtevima za naknadom u slučajevima kašnjenja ili otkazivanja leta.

    Izvor: Novac.hr, BIZLife

    Foto: Pixabay

    What's your reaction?

    Ostavite komentar

    Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

    developed by Premium Factory. | Copyright © 2020 bizlife.rs | Sva prava zadržana.

    MAGAZINE ONLINE